Mr_Ford Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 søker cosworth filmer!! helst inboard og alt av kjøring er godatt men heeelst kan det være gatekjøring aka grisekjøring Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 http://www.grombil.com/Grombiler/Racing/Ordin_cosworth/Ordin_cosworth.avi Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen_B Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Grom cosworth....:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen_B Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Noen flere som har? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øversveen racing Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 har mange filmer av bilen min utenfra og innenfra men må få noen til og redigere litt for meg også skal jeg nok få lagt de ut, hvis det er noe av interesse..?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 prøv å rediger litt sjøl nå Øyvind hehe.. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Ja, hjelp øversveen de som kan redigere!:) Er sikkert morsomme filmer han har på lur Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen_B Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 har mange filmer av bilen min utenfra og innenfra men må få noen til og redigere litt for meg også skal jeg nok få lagt de ut, hvis det er noe av interesse..?? Alt av interesse...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 http://www.gspott.net/pacecar/FordRS200.wmv Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 har mange filmer av bilen min utenfra og innenfra men må få noen til og redigere litt for meg også skal jeg nok få lagt de ut, hvis det er noe av interesse..??[/QUO JØSS!!! jeg viste ikke du var her!! JA jeg er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelgid interessert i filmer fra deg! har sett om og om igjen den drift training våler filmen :D Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen_B Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 har mange filmer av bilen min utenfra og innenfra men må få noen til og redigere litt for meg også skal jeg nok få lagt de ut, hvis det er noe av interesse..?? Fått ordna no? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 http://www.grombil.com/Grombiler/Racing/Ordin_cosworth/Ordin_cosworth.avi den der var skikkelig grom :) spec på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 :google Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 ja blir det noe av filmer eller øversveen? Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 den der var skikkelig grom :) spec på den? Bilen: Ford Sierra Cosworth 4x4 Karosseri: Orginalt sedan karosseri med Dewalt reklame Motor: 518hk. Cosworth 200 blokk (Grønn topp) med masse mods. Turbo OP58T, standard veiv, veivstag. JE smidde stempler. Alt avballansert (Vektjustert). Portet topp, mekaniske løftere og stivere ventilfjærer. Kvassere kamaksling. Spesialbygget eksosmanifoil. 3" gass-spjeld. RS500 intercooler. Justerbare kamdrev. 2stk Porsche 911 turbo bensinpumper. Sepperat weastgate. Aluminium ekspansjonstank. Orginal innsprut med 3 1\2" bar map sensor. 800cc dyser. Spesial laget programmvare. QC59C Champion tennplugger. 30% større radiator fra Pace tec radial. Understell: 8.5" Race line rally felger med slicks. Ford Motorsport coilover fjærben. 3 1\2" rustfritt eksosanlegg. Orginalt Ford Motorsport gearkasse oppheng i Titan. MT 75 Quafe Dog box gearkasse med "first dog leg gear. 1\1 på 5-gear. Rettskårne tenner. Vingebil bakdiff. Standard fremdiff. Drivakslinger fra Granada 2.8i bak. Graham good drivakslinger fremme. Vibrateck motorfester. Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg