Gå til innhold

Cosworth filmer søkes!!

Ranger emnet

Mr_Ford

Anbefalte innlegg

har mange filmer av bilen min utenfra og innenfra men må få noen til og redigere litt for meg også skal jeg nok få lagt de ut, hvis det er noe av interesse..??[/QUO

JØSS!!! jeg viste ikke du var her!! JA jeg er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelgid interessert i filmer fra deg! har sett om og om igjen den drift training våler filmen :D

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den der var skikkelig grom :)

spec på den?

Bilen: Ford Sierra Cosworth 4x4

Karosseri: Orginalt sedan karosseri med Dewalt reklame

Motor: 518hk. Cosworth 200 blokk (Grønn topp) med masse mods. Turbo OP58T, standard veiv, veivstag. JE smidde stempler. Alt avballansert (Vektjustert). Portet topp, mekaniske løftere og stivere ventilfjærer. Kvassere kamaksling. Spesialbygget eksosmanifoil. 3" gass-spjeld. RS500 intercooler. Justerbare kamdrev. 2stk Porsche 911 turbo bensinpumper. Sepperat weastgate. Aluminium ekspansjonstank. Orginal innsprut med 3 1\2" bar map sensor. 800cc dyser. Spesial laget programmvare. QC59C Champion tennplugger. 30% større radiator fra Pace tec radial.

Understell: 8.5" Race line rally felger med slicks. Ford Motorsport coilover fjærben. 3 1\2" rustfritt eksosanlegg. Orginalt Ford Motorsport gearkasse oppheng i Titan. MT 75 Quafe Dog box gearkasse med "first dog leg gear. 1\1 på 5-gear. Rettskårne tenner. Vingebil bakdiff. Standard fremdiff. Drivakslinger fra Granada 2.8i bak. Graham good drivakslinger fremme. Vibrateck motorfester.

old volvos never die they only go faster

Lenke til kommentar
Del på andre sider