Gå til innhold

Prosjektet til Golf 3 GTD Special......!

Ranger emnet

Golf 3 GTD Special

Anbefalte innlegg

Ving på montert og ingen bilder!!! herregud e da mulig!!!:boxers

Må huske på at eg e so og sei ferdig me bilen og da:) bale berre me å fikse på små detaljer...:fingers:

Kjører kun biler så e rieger stylling på

Golf Vr6 Turbo.........

Prosjekt: Golf2 1,8GL

*Bmw E-36 320......... (Automote)

*Bmw E-30 316.........

*Opel Caibra 2.016v...

*Porsche 944 2.5......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 698
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ving på montert og ingen bilder!!! herregud e da mulig!!!:boxers

Må huske på at eg e so og sei ferdig me bilen og da:) bale berre me å fikse på små detaljer...:fingers:

Hei hei godeste Glenn, du brukte det "forbudte" ord her når det gjelder bil, man blir aldri helt ferdig, man liker bare å tro det....... hehe

Siden guten masa slik så har jeg vært ute å tatt litt bilder..... skal se om jeg får tatt noen bilder før snøen gjer sitt inntog med skikkelig kamera...

DSC04612.jpg

DSC04614.jpg

DSC04610.jpg

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint resultat!

Én liten ting jeg tror jeg ville gjort forskjellig, var kanskje å plastsveise igjen rillen på originalfangeren bak, for at det skulle gå mer i ett med fronten. Ellers ser jeg du har gjort et par originale grep her hvor funksjon møter form, dørhåndtak på førerdøren er absolutt ikke dumt mtp. innstigning, noe bakrutepusser heller ikke er, spesielt ikke når det er så diskrét som du har fått det.

Personlig tror jeg også jeg ville byttet ut M3-speilene med pwzo-speil, samt sveiset igjen blinklyshullene. Dette er kun hva jeg ville gjort forskjellig, men jeg tviler på jeg i det hele tatt hadde turt å gå så drastisk til verks med modifikasjoner. Jeg ville for eksempel trolig aldri våget meg på en så heftig vinge eller et slikt fremtredende sideskjørt, noe du virkelig skal ha ros for å ha gjort. Og helheten er det ingenting å si på, muligens bortsett fra rillen i bakfangeren.

Får håpe du har mer flaks med bilen nå :)

Golfen.jpg

DSC04610.jpg

Her har det skjedd mye, alt til det bedre!

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ BARE SI! DETTE STÅR DET RESPEKT AV;) Hvordan spray er det du bruker for å sote rutene?? Er det vanskelig å gjøre det selv? Må man ha skillz til å lakke for å få gjort dette!?!

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ BARE SI! DETTE STÅR DET RESPEKT AV;) Hvordan spray er det du bruker for å sote rutene?? Er det vanskelig å gjøre det selv? Må man ha skillz til å lakke for å få gjort dette!?!

Brukte blandingsforhold: 300 gram klarlakk, 100 gram fast-herder, 73 gram fast-tynner og 10 gram med sort farge/base. Kunne nok blandet 12-15 gram med farge for vi måtte legge på 5 ganger før jeg syns det ble mørkt nok. Prøvde første gangen med 26 gram og en biltemasprøyte, resultatet ble den gangen forferdelig :puke:

Skils og skils, er ikke lett å lakke ruter som man skal se igjennom uten å få skjolder, så man må vell nesten vite hva man begir seg ut på. Selve sprøyten og srøytebildet har veldig mye å si også.........

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultatet ble helt kanon det! Syns bilen ble meget bra, kledde fargen godt. ;) "Dropset" er enda penere i virkeligheten enn på bildene. :)

Heilt enig med Stian her, fargen komme meir fram i virkeligheten, det er ein bil som du ser på parkeringsplassen for å sei det sånn:) Vi var ute og kjørte her ein kveld, og vi parkerte under et gatelys, då såg du virkelig effekten av fargen....

Mobilbilde men:)

DSC00256.jpg

Håper det blir mulighet for å få ta nåkken skikkelige bilder av den, av ein litt meir profesjonell fotograf, da hadde vore artig:)

-Olsen-

93`Vectra

ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider