drturbo Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Dytta kjerra ut i sola i dag. Måtte bare. Trenger litt mer senking og et strøk med lakk....... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 lakk grillen svart silkematt :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Aldri Aldri Aldri Aldri Aldri Aldri Aldri Aldri Aldri Aldri Aldri Aldri Aldri Aldri Aldri Aldri Aldri Aldri!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 du kan ihverfall ta ut de oransje blinlysglassa :) Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Har'ru skjært deg i hue eller??? Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Tøft skilt:) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Pen bil. Kunne godt tenkt meg å bli sett i den der. Trenger ikke gjøre noe med utseendet etter min mening, så lenge bilen går bedre enn den gir inntrykk av. Superduperoverdreven styling og 1.6 motor er ille. Bedre med sleepere ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Erik, du er min helt!!! Gutta, på mandag MÅ dere se på "Heia Tufte"!!!! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 du må lakke opp isamma farge da. jada vi ska se på mandag ;) er det fra garasjen din da eller :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Ha'kke no garasje jeg veit du. Men det blir vel noe børning på Mekonomen sjappa, og no "hjemme hos Tommy" kliss.I mellomtiden reiser jeg til Afrika en liten tur.... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 hehe! artig :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Haha, at du er med i Tufte IL visste jeg ikke. Lykke til med kjendisstatusen :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Jau, bilnerd av alle ting....Er jeg "litt" utafor når det diskuteres primtall og rollespill????? Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Har'ru skjært deg i hue eller???Tommy hehe...når ble det stillig med store oransje blinklys? :D Er der ingen andre på laget en du med et snev av bilinteresse? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apl Racing Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 :driving Fet bil vøtt.Har en kliss lik og henter en imarra som også er,lik md samma farge og alt vøtt!Gammal dame som ha hatt den!Legger inn noen bilder imarra jg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg