Gå til innhold

volvo 264 (prosjekt)

Ranger emnet

volvo264

Anbefalte innlegg

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...

liten oppdatering

har holdt mykje på med sliping grunning og tektylering. og no etter 2 måner er bilen på hjula ijenn

har også slipt og lakkert div i understellet også..

alt er i grunnen midlertidlig slik bilen er flyttbar og kan gjerst ferdig framme i motor rom osv

videre planer er og få gjort ferdig grunn arbeidet i motor rom og lakkere. so skal motoren inn og kobles opp..

har også skaffet 4 phoenix felger som skal på bilen til økonomien stiger.

også fått på 2 rustfrie dører frå ein 93mod 240

litt bilder:

a4wyu.JPG

se54ty.JPG

zgvcjhnu.JPG

AWERTHYJ.JPG

fdjuo.JPG

RFDTS.JPG

shdyhjmny.JPG

xdrthyj.JPG

yjifckgui.JPG

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for god tilbake meldinger:D

nja. de understellet som er der no er bare midlertidlig..men måtte bare pusse å lakke for de skulle sjå ganske so bra ut. hater å sette på gammle å stygge deler, hehe...

under i dørkenen, so slipte eg godt ned der som var overflate rust, sprøytet på med grunning, og deretter mala eg godt med ei annen grunning. so mykje tektyl etter på.

skal sandblåse ett komplett understell og metalisere de seinare ein gong, når eg får kjøpt poly foringer og får meg diff..

måtte ha nåke midlertidlig, ellers so hadde de aldri blitt nåken framgang på bilen..

har også fått meg ett sett med 17" felger. rimstar 100+. ikkje mange som har dei felgane, so de var fint å få nåke ikkje alle har. so phoenix felgane tar turen bort på 164a mi:D

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider