Gå til innhold

Litt om oss bilstereofriker på forumet! :)

Ranger emnet

BoomBoxx

Anbefalte innlegg

Navn: Dan Lagergren

Født: September, 1988

Bor: Flisa

Stilling: Student

Utdannelse: Grunnskolen, GK Allmenn fag,

Interesser:

Musikk, Lyd, Trommer, Svømme, Skyte med hagle, Web-design, Bil, DJ, Basket om mye mer

Interesser innen bilstereo:

Ren og pen lyd, som godt kan være høy :P Men liker fin lyd...

Framtidsplaner:

Bli ferdig med vgs, også kanskje millitæret. Etterpå NTNU, linje innenfor enten, fysikk, kjemi eller kybernetikk.

Livsmotto: Ta livet med ro, ikke stress...

Du har lest Dan sin mening. Lev med det!

Mitt Citroen prosjekt

"Of all the things I've lost I miss my mind the most" - Ozzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Navn: Lars Kristian Hustveit

Født: 14.01.81

Bor: Aga/Hardanger

Stilling: Anleggsmaskinfører/Reperatør

Utdannelse: Gått livets harde skole, ellers ingen spes utdannelse etter 9 årig skole...:D

Interesser:

Bil stereo, Bil og motor, Motorsport, Og det som ellers lager lyd...

Framtidsplaner:

Kanskje engang å bli ferdig med bilstereo prosjektet mitt..

Livsmotto: Vil det ikke så SKAL det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Aleksander Rundgreen

Født: 08/11/88

Bor: Hemne

Status: Student / VK1 elektronikk fag

Interesser:

Bilstereo - hjemme annlegg - biler og det motsatte kjønn.

Tidsfordriv:

Vært utplassert på bilradioservice i Trondheim og jobbet med reperasjon av bilstereo. Det befinner seg over bilradiospesialisten vis dere ikke viste det.

Favoritt merker:

Soundstream - Focal -Alpine - Morel - BMW - HONDA

Fåretrekker:

Fin lyd - KUN komponentsett framme - 10" subber - Kvalitets lyd.

(IKKE "donk donk donk" " skrangle skrangle skrangle")

Og et rent og pent annlegg...

Takker bukker og neier :phatyo

drive safe,,but very fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stian grønvoll

18 år, født 01.11.1987

bor i trøndelag, litt på orkanger og litt i trondheim

Skole/kurs:

går for tiden allmenn påbygging, har Salg og Service fra før (tar gjerne imot lærlingeplass hvist noen veit av noe) har truckkurs og håper på stilasbygger kurs etterhvert nå. tror jeg har en lang cv til å være 18 år.

Jobb:

jobber også deltid på shell på orkanger og på grytting grafiske trykkeri nå å da.

hobbyer:

bilbygging/pussing, motorsykkel (håper på lapen snart), hjemme hifi går fremfor lyd i bil til meg, men syns det er morsomt å bygge lys i bil også å lære noe nytt, har noen trampsykler som blir bruket hardt i fjellet og i div løyper på sommeren, musikk.

Planer fremover:

håper på jobb neste år nå, så jeg prøver å komme i kontakt med alle som kan gi meg jobb, ja jeg er faktisk litt desperat etter å finne noe som dekker mine behov som bil og stereofil.

VW GOLF 1.8 gl 1989

(x)volvo 244dl 1979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: ole johan mikkelsen

Født: 24 Juni, 1985

Bor: vallset

Stilling: gårdsarbeider/barnehage assistent

Utdannelse: GK tekniske byggfag, VK1 rørfag, adk kurs, varmearbeider kurs, assistent kurs barnehage

Interesser:

Bilstereo, [/b]saab, jakt, fiske, gårdsdrift

Interesser innen bilstereo:det som spiller høyt å pent

Framtidsplaner:

bygge meg et hus å ta over småbruke hjeme, vinne nm i amatør unlimited klassa i Emma i 2006

Livsmotto: kjør hardt, kjør stil, kjør svensk bil!

komplett soundstream stereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Navn: Siv Anita Liseth

Født: januar, 73

Bor: Flisa, Hedemark

Stilling: øøøh... Trygdet...

Interesser: Mine to NYDELIGE barn, hest(min eldste datter rir Wester`n, så det blir jo en naturlig ting...) og ellers alt som har med bil og bilstereo å gjøre:cocain:

Interesser innen bilstereo: God lyd i bilen min(og andre`s).. Konkurerer i EMMA, og tenker å prøve ut Bass Race i sommer...

Fremtidsplaner: Vinne en NM tittel til... Amatør Lyd tenker jeg... Eller Amatør Unlimited... Fortsette å være MYE på verkstedet hos Anders og Tor Steinar, for å lære masse, masse, masse mer!!!! Kanskje jeg blir god til å bygge stereo og style bil en gang jeg oxo...?!?!?

Livsmotto: Lev livet til det fulle... Nyt dagen i dag, den kommer aldrig tilbake!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp... Har fått lære MASSE, både av Anders og Tor Steinar!!

Men tro meg..... Det er masse, masse mer og lære!!

Har vert så heldig og få være med da Anders holdt på med civiken, og det er mye jeg ikke var klar over at går an å få til!!! Den "gutten" har mange løsninger og veldig mange flotte ideer om hvordan ting skal gjøres og løses!!!

ALL RESPEKT FOR ANDERS!!!:magic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp... Har fått lære MASSE, både av Anders og Tor Steinar!!

Men tro meg..... Det er masse, masse mer og lære!!

Har vert så heldig og få være med da Anders holdt på med civiken, og det er mye jeg ikke var klar over at går an å få til!!! Den "gutten" har mange løsninger og veldig mange flotte ideer om hvordan ting skal gjøres og løses!!!

ALL RESPEKT FOR ANDERS!!!:magic

Det vet jeg Siv...............Husk att DERE er ...................:magic ERE

Lyst til å fortsette her Siv......................http://i16.photobucket.com/albums/b43/perroseth36/Diverse002.jpg

Har ørten tommel totter..........................:afro

Focal Beryllium - Audison Vrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi.. Kanskje jeg skal vente til jeg har bygget ferdig min egen... Og har fått inn i mitt blonde hode, noen (helst mange) av de løsningene og ideene (O store) Anders har, før jeg tar på meg å bygge for andre... Ellers går det vel rett i dass....:hammer

Vi kan vel prates videre på msn eller no, om det skulle være no mer du skulle ønske å prate om.... Dumt å bruke denne tråden med smal talk....??happyhappy

Lenke til kommentar
Del på andre sider