Skillz2k Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Tror det er rimelig lett for verksteder å se om bilen har senkefjærer eller ikke Orginal fjærer er sorte mens de aller fleste senkefjærer er røde, med med unntak av noen som er lilla og gule.. Noen fortalte meg dette hvertfall Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 tobias1600 : utsatte kontrollen til førstkommende fredag igjen :) så nå skal jeg låne noen org. fjærer og bruke de gjennom kontrollen tenkte jeg.. Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 tobias1600 : utsatte kontrollen til førstkommende fredag igjen :) så nå skal jeg låne noen org. fjærer og bruke de gjennom kontrollen tenkte jeg.. Da ville eg heller ha prøvd å godkjenne den med senkesettet på. Går den igjennom er jo det bare gode greier, men skal du drive å bytte fjører blir du nødt til å ha hjulstilling på den. Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg