ArraKiss Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Tja, til alle oss som ikke er så heldige å ha Xenon orginalt på bilen og ikke orker strevet med å bytte lykter eller oppgradere, eller de av oss som rett å slett ikke gidder å ta seg råd til det har jeg fått tak i noen Xenon Look upgrade kit pærer til Golf. Dette settet består av følgende: 2 x H7 2 x H1 2 x 501 (parklys) Med en fargetemperatur på 6500K er lyset disse pærene avgir meget likt lyset som en ekte xenon lykt. Til sammenligning har Philips Ice Blue en fargetemp. på 4500K. Tenkte å høre om det var noe interesse for å ta en samlebestilling på dette, får mitt første Kit nå til uka så kan jeg slenge opp noen bilder av hvordan det vil bli. Er i forhandlinger angående pris men grovt sett vil det bli rundt 350-450 NOK per komplette sett. Jeg har betalt 500,- for det første siden dette var en enkeltbestilling så her er det penger å spare! Så jeg lufter ideèn litt for å høre interessen! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Har de andre kit der oxo? Jeg skulle hatt 4 * H7 pærer Og hvor mange watt er pærene på? Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 4 stk H7 kan jeg få tak i ja, i samme utførelse som de nevnt i første tråd. De kommer ikke i et eget kit, men to pakker à to stk. pærer. Vil koste ca 450,- for 4 stk. Pærene er på 55w farge temp. 6500K Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Ok, har du noe pics når de lyser? Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Jeg venter mitt første kit nå ut i neste uke så jeg vil da poste bilder av en lykt med orginale lys og en med de nye pærene installert! Du får desverre smøre deg med litt tålmodighet :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW4 Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Ville bare skyte inn en ting jeg da, på en Golf 4 jeg hadde før hadde jeg sånne xenon look pærer, blir jo tøfft å se på da, husker ikke hvilket merke det var i farta..Men de pærene ble mye varmere enn vanlige pærer, og jeg fikk et lite falmet merket inne på reflektoren..Har vel ingen praktisk betydning, men kanskje greit å vite, så bare følg litt med da veit så går det nok bra.... Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Er interisert. Vil ha mer lys Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Ville bare skyte inn en ting jeg da, på en Golf 4 jeg hadde før hadde jeg sånne xenon look pærer, blir jo tøfft å se på da, husker ikke hvilket merke det var i farta..Men de pærene ble mye varmere enn vanlige pærer, og jeg fikk et lite falmet merket inne på reflektoren..Har vel ingen praktisk betydning, men kanskje greit å vite, så bare følg litt med da veit så går det nok bra.... Da kan JEG skyte inn det at dette er vanlige 55w pærer som ikke har noe høyere varmetemperatur enn de ogrinale... er bare fargetemperaturen som er høyere her og den måles ikke i Celcius så det skal ikke være noen fare med disse pærene. :thumb Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Jeg kan nok hive meg på denne selv. :) Om jeg ikke klarer å skaffe selv da fra de jeg normalt sett bestiller fra. Regner med det ikke er dyre greia i tyskland :) Merke er det på pærene da? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Jeg vil også gjerne ha noen slike pærer hvis det er mulig. Jeg vil ha: 4 x H7 Hvis det er slike parklyspærer Vil jeg ha to av de og! Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Ja nå begynner interessen å melde seg såpass, så for å sile ut de som ikke er interesserte så vil jeg gjerne at de som VET de skal ha om å sende meg en PM så tar vi resten der. :disco Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Fant dem selv så jeg skaffer selv jeg. Så takk, men nei takk :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Good for you.... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Da kan JEG skyte inn det at dette er vanlige 55w pærer som ikke har noe høyere varmetemperatur enn de ogrinale... er bare fargetemperaturen som er høyere her og den måles ikke i Celcius så det skal ikke være noen fare med disse pærene. :thumb Da kan JEG skyte inn at det var vanlige 55W pærer det også.. Hadde samme på gamle bilen og satt det på den nye og pæra blir varmere pga de 'gassene' i pæra som gjør at den får det blå lyset.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Chris har rett der. Man skal ikke bare se på W for å sjekke temp. Men uansett, de som jeg skal bestille er har jeg fått garantert at det ikke er temp-økning.. Varierer sikkert litt. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg