Chriz CivicMan ;) Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Det har ingen betydning at de blir varmere i det hele tatt.. Det gjør absolutt ingenting.. Man må bare være litt påpasselig med å sprute kaldt vann på hovedlykta i -20.. Hehe.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Blir det varmere kan som nevnt reflektoren gi opp. Men det er jo ikke problem når selger garanterer at det går bra , får jo nye lykter av han hvis det går galt da. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 ikke sikkert det er så enkelt når fyren bor i england men.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Da har jeg en idè! De som har opplevd at pærer med denne effekten har ødelagt reflektor etc. skriver ned navnene på de pæreprodusentene så er det grei skuring å sjekke de opp mot de jeg har! Og Stingah, hvem har sagt at fyren bor i England...? Henger ikke helt med her! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Sonick sikta vel til det jeg sa.. :) Om at man bare kan få nye lykter av han som har garantert at det ikke blir varmeøkning. Men samtidig, så garanterer du for at det ikke blir skade på reflektorne? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Ja henger fortsatt ikke med hva england gjelder men, samme kan det være :hammer Pærene er i hvertfall 'E' Merket og eksportør er meget seriøs som eier et stort firma kun med billys så ja jeg tror nok jeg kan garantere for det ja. Men for sikkerhets skyld vil jeg selvsagt be om en bekreftelse på dette fra eksportøren. Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Hehe.. Han jeg bestiller fra er fra england.. Get it? :) Høres flott ut Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 jamen DA er vi på nett cheers Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 flott.. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-a3-turbo Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 jeg har org xenon på bilen. men har lett lenge etter park lys pærer som er like xenon lysa. går det ann å bare kjøpe et sett parklys pærer? pris? hellothere Siter 2001 audi S3 260 hk 2007 Golf V GT 170 hk *solgt* 2002 Golf Gti benket til 235 hk *solgt* 1984 Nissan Cherry 1,3 :thumb *solgt 1999 mod Golf tdi 110 hk Highline *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 jeg har org xenon på bilen. men har lett lenge etter park lys pærer som er like xenon lysa. går det ann å bare kjøpe et sett parklys pærer? pris? hellothere Heisann! Det går ann det vet du, trenger bare pærekoden/navnet til bilen din! Så skal jeg sjekke det opp... :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Hola! når har du tenkt til å klemme inn ei bestilling a mann? Mulig jeg er med... kunne tenkt meg å se bilder av disse først.... Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Hepp! Tenkte å sende en bestilling den 1. Desember jeg... får sansynligvis mine pærer iløpet av dene uka engang så da skal jeg knipse bilder :thumb Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Fiks bilder a!... ser det bra ut skal jeg ha!!! Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Bilder kommer asap når jg har fått pærene :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg