Limit3d Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 detta er lov sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Lov ja, hvorfor skulle det ikke være det... Du må huske på at pærene gir bare en illusjon av xenon, det vil ikke lyse like STERKT som xenon... da ville nok saken vært en annen tror jeg! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Hei! Er ganske intr. selv..! Men jeg har tåkelys fra Hella, og der sitter det vel H3 pærer? Går det ann å få skaffa xenon look på disse og? Moro å se hvordan det blir først :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Heisann! Jada, skaffer alle typer.... Fikk beskjed om at mine er på vei og håpet er å få tatt noen bilder før uka er slutt så folk får bestemt seg innen 1. Desember Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Bare en ting jeg lurer på... ser det er mange R32 Xenon Lykter til salgs rundtom, hvordan er det å montere dette på en Golf som ikke har xenon montert orginalt? tenker på ledninger osv osv... Noen som har gjort dette? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 top gun har vel gjort det om jeg ikke husker mye feil Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Bare en ting jeg lurer på... ser det er mange R32 Xenon Lykter til salgs rundtom, hvordan er det å montere dette på en Golf som ikke har xenon montert orginalt? tenker på ledninger osv osv... Noen som har gjort dette? Er vel R32 Xeneon look du tenker på da? Ikke noe problem å bytte lamper. kantakene passer rett på. Been there, done that... Venter i spenning på de pærene dine jeg! heyyou Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Nja, ikke Xenon LOOK, det skal i tilfelle være EKTE Xenon lamper lissom... Ja de pærene håper jeg å ha i hus snarest her, gleder meg stort til detta, får håpe de dumper ned i postkassa snart... Hadde egentlig ventet de forrige uke men! Posten vøtt... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Hvor får du tak i disse pærene hen? Er kanskje greit å vite den dagen en av disse pærene går.. :) Hvordan ligger det ann forresten? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 jeg trenger 2 stk h4 pærer, hvor bestilte du ifra? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Har du fått pærene dine enda? Bilder!?! Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Begynte å gå lang tid dette syntes jeg. Fikk pakke fra statene i går som brukte 3 dager fra han sendte den til jeg hadde den i bilen. Så dette er dårlige greier.. :p Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 De har ikke ankommet ennå så jeg har satt posten på saken idag. Dersom din lev. tok 3 dager har du betalt for en ekstra service... Det går ikke på "normal" måte! Avventer til Mandag før jeg vet noe mer! Men produktene er sendt for lenge siden, så det her har bare med Tollklareringen til Norge å gjøre evt.... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Da har første parti ankommet og jeg prøvemonterte på den ene lykta mi idag og må si meg SVÆRT fornøyd med resultatet. Desverre så glemte jeg å dra med kamera da bilen står til rep av bunnpanne :???: Men bilder kommer imorgen på kvelden engang! Jeg har ett sett parklyspærer 501/Glassokkel til overs som går for 150,- ferdig levert til den som ønsker de! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Da har første parti ankommet og jeg prøvemonterte på den ene lykta mi idag og må si meg SVÆRT fornøyd med resultatet. Desverre så glemte jeg å dra med kamera da bilen står til rep av bunnpanne :???: Men bilder kommer imorgen på kvelden engang! Jeg har ett sett parklyspærer 501/Glassokkel til overs som går for 150,- ferdig levert til den som ønsker de! La meg komme over til deg en dag da, så jeg får sett på resultatet bor jo ikke såå langt unna deg. . er intr. jeg oxo.. har noen liknende pærer men er ikke såå storfornøyd... tenkte meg H3 pærer siden jeg kjører med tåkelysa hele tiden :d Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg