Limit3d Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 når får du fiksa bilder ca? prøv å få til noen bra bilder a ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Regner med at bildene vil bli postet her ikveld en gang sånn ca 22-23 tida... Driver å skifter bunnpanne på bilen som sagt (Forbanna idiotplassering anger2) Så jeg skal få tatt noen bilder da, og skal selvsagt prøve å få tatt så bra bilder som mulig, men må si at jeg synes det ser utrolig bra ut! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 ok, lykke til med skifting av bunnpanne, det er slit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 ok, lykke til med skifting av bunnpanne, det er slit! Jo takk det har jeg funnet ut.. å særlig når man står UTE i dette været som er nå... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 hehe, ja er drittvær hos deg også? glad jeg har tak over huet ass :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Sørpe og vann så langt øye kan se.... Møkk! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 blir vel bedre med tia.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Etter noen timer med bunnpanneslit har jeg da endelig kommet meg hjem... Fikk tatt ett nogenlunde bra bilde som gir ett inntrykk av hvordan det blir. Her er det KUN kjørelyspæra (H7) som er byttet... og er det noen som kan gjette på hvilken side?? violin Kan evt ta flere bilder når H1 pæra og 501 pæra er byttet også! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Det ble jo suverent!! Sånne skal jeg ha hvertfall :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Det ble jo suverent!! Sånne skal jeg ha hvertfall :) Ja med tanke på at det kun er EN pære som er byttet på dette bildet, og at fotoet ikke viser virkelig hvor bra dette er så jeg er storfornøyd... Send meg en PM om du skal ha :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 men er det snakk om at du skal ta en engangsbestilling på dette eller skal du drive med fast import? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Jeg har fast avtale jeg med disse gutta, så jeg vil skaffe så lenge de holder businessen sin igang :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 ok, kommer muligens en bestilling, men da ikke før til våren\sommeren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Hmm, syns mine ser blåere ut... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Som sagt, dette er kun EN pære montert og bildet er ikke tatt under optimale forhold... Du har vært heldigere med bildet enn meg for å si det sånn, men etter 3-4 timer under en bil i sørpe å vann orket jeg ikke anstrenge meg uhhmmwhat? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg