Sonick Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Jeg skal ha 2 sett. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Jeg skal ha 2 sett. Bare å sende en PM det| :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseTheDude Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Dette er pærer fra http://www.racesport.no. H4 nærlys. :) PlasmaUltraWhite heter de. :) 160 kr for 2 pærer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Som sagt, dette er kun EN pære montert og bildet er ikke tatt under optimale forhold... Du har vært heldigere med bildet enn meg for å si det sånn, men etter 3-4 timer under en bil i sørpe å vann orket jeg ikke anstrenge meg uhhmmwhat? På bildet har jeg bare nærlyspæra og parklysene byttet.. Men alt hjelper.. Bare få byttet parklyspæra og nå, så ser det ikke så rart ut.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Ja, nå har jeg faktisk tenkt litt på dette med parklyspære... Biler med Xenon montert orginalt har faktisk standard parklyspære og ikke det blåskæret som Xenon har! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Vet.. Syns det ser litt rart ut.. Har kjøpt parklys pærer med ei diode jeg.. Istedet for en vanlig pære liksom.. Lyser sterkt og blått som faen !! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Mhm, har tenkt på dette med Diode jeg også... De parklyspærene som følger meg settet mitt er litt for blått for min smak... synes det er pent når det er hvitt med blåskjær... Hvor handlet du dioden? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 hva tar du for ett sett med porto? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 hva tar du for ett sett med porto? Ett sett til golf iv koster 550,- ferdig levert.. legg på 70,- om du skal ha h3 pærer også.. Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Mhm, har tenkt på dette med Diode jeg også... De parklyspærene som følger meg settet mitt er litt for blått for min smak... synes det er pent når det er hvitt med blåskjær... Hvor handlet du dioden? Kjøpt de på Krogslund på Jessheim.. Der jeg har handlet pærene mine også.. Husker ikke helt prisen.. Hehe.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 oki.. ja nei da bestiller jeg heller selv. ville bare høre :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 oki.. ja nei da bestiller jeg heller selv. ville bare høre :) heh ja du kan vel bare høre med noen av leverandørene dine?:D hoho Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 heh ja du kan vel bare høre med noen av leverandørene dine?:D hoho hehe Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus_primera Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Skulle ville hatt noen parklys pærer selv, har xenon orginalt og da skiller de seg ut godt. Hva heter parklyspærene, H hva?? Er vel sokkel og på disse pærene tror jeg. Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-a3-turbo Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 ArraKiss du har pm :bump Siter 2001 audi S3 260 hk 2007 Golf V GT 170 hk *solgt* 2002 Golf Gti benket til 235 hk *solgt* 1984 Nissan Cherry 1,3 :thumb *solgt 1999 mod Golf tdi 110 hk Highline *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg