Zettie Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Fant bilder av X1500.. *tok ut bildene* Skjønner godt hvorfor den bare veier 3kg :D Oi oi... Den fikk ikke mye kjærlighet av utviklerne i allefall.. Men tviler ikke på at ungdommen blir fornøyde om dem kjøper en slik, ikke alle setter lydkvaliteten så høyt, den leverer sikkert greit med effekt til en sub eller to og til prisen er det neppe noe som helst galt i at en slik en får slite ut noen sub'er i samme prisklasse :) Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Fant bilder av X1500.. Skjønner godt hvorfor den bare veier 3kg :D Hehe :P Var litt ensomt inni der.. ! flushit Nei spar heller litt på pengene så kjøper man kvalitet, og heller lever på bark, vann og gress i noen uker yummy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg