As-I-Die Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Natt til i dag, torsdag den 17 ble grillen på min hvite golf gti stjålet utenfor huset der jeg bor på Kjeller, de klarte å skru den av uten at alarmen gikk, selvfølgelig. Det er en svart firelykters grill med hvitt volkswagen emblem, hvis noen hører om at noen har fått seg ny grill eller får tilbud om å kjøpe en slik grill vennligst ta kontakt med meg asap. Siter Hell Yeah !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Kan da umulig være mye å ha..Skjønner ikke at folk gidder stjele sånt.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flipp Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Mest trolig på pure faen? En slik grill får man vel for en 50 lapp på nærmeste huggeri, så kan ikke tro det var for å tjene seg noen gode penger. Siter [ ] 90 Audi 80 Quattro [x] 85 Toyota Tercel, [x] 85 Audi Coupe Quattro, [x] 72 Opel Manta A, [x] 88 VW Golf 2 Syncro, [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Du skulle fått den jeg har i garasjen om du bodde litt nermere. Tragisk ...har jo bare bruksverdi ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Dette er ikke tyveri, dette er hærværk!! Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Natt til i dag, torsdag den 17 ble grillen på min hvite golf gti stjålet utenfor huset der jeg bor på Kjeller, de klarte å skru den av uten at alarmen gikk, selvfølgelig. Det er en svart firelykters grill med hvitt volkswagen emblem, hvis noen hører om at noen har fått seg ny grill eller får tilbud om å kjøpe en slik grill vennligst ta kontakt med meg asap. Skal få alle mine 3 griller inkl lykter i alle grillene, alltså ekstralyktene. 2 er helt svarte og en sølvgrå. 200,- +frakt og de er dine. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Skal få alle mine 3 griller inkl lykter i alle grillene, alltså ekstralyktene. 2 er helt svarte og en sølvgrå. 200,- +frakt og de er dine. Hvis en person skal få noe er det gratis ! Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Hvis en person skal få noe er det gratis ! og med dette menes? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 og med dette menes? Tror det var et forsøk på å være morsom... altså... FÅ = gratis, KJØPE = penger... Få grill for 200,- Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
As-I-Die Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Skal få alle mine 3 griller inkl lykter i alle grillene, alltså ekstralyktene. 2 er helt svarte og en sølvgrå. 200,- +frakt og de er dine. Det er fett, trenger grill fort som faen, ser jo helt mongo ut å kjøre uten. Siter Hell Yeah !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Du kan få KJØPE mine til 200,- + frakt. Så er grillene dine. Bare gi meg en adresse å sende til du så..Sendes som forskudd, pga lengde på pakken. Tar resten over PM! Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
As-I-Die Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Kan da umulig være mye å ha..Skjønner ikke at folk gidder stjele sånt.. Nei, det var en gammel sliten grill, skjønner ikke selv hvorfor de ville stjele den, men de gjorde det uansett.. Siter Hell Yeah !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
As-I-Die Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Dette er ikke tyveri, dette er hærværk!! I second that ! Siter Hell Yeah !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg