Gå til innhold

skyline vraket (taket) på rud i dag

Ranger emnet

steffen karlstad

Anbefalte innlegg

litt korekt info på sin plass her og ser jeg:)

Det var den samme bilen som kjørte av veien denne uken, som ble sett i bærum dagen før. en gunmetal grey GTR32 v-spec, som tilhører en av våre kunder.. Kald asfalt m rim, en sving, en dump, sommerdekk og et stivt HKS understell ER ingen bra kombo!

Føreren er hel, bilen ikke helt, men dette lar seg greit fikse. regner med at den er med igjen til våren..

den lilla metallic GTR33 som er sett derimot er jo selvfølgelig Steinar sin.. Les MAXPower, for mer info hehe. Forøvrig samme bil som jan erik larsen plukket ut fra Drammen til neste års Autofil..

Knut Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt korekt info på sin plass her og ser jeg:)

Det var den samme bilen som kjørte av veien denne uken, som ble sett i bærum dagen før. en gunmetal grey GTR32 v-spec, som tilhører en av våre kunder.. Kald asfalt m rim, en sving, en dump, sommerdekk og et stivt HKS understell ER ingen bra kombo!

Føreren er hel, bilen ikke helt, men dette lar seg greit fikse. regner med at den er med igjen til våren..

den lilla metallic GTR33 som er sett derimot er jo selvfølgelig Steinar sin.. Les MAXPower, for mer info hehe. Forøvrig samme bil som jan erik larsen plukket ut fra Drammen til neste års Autofil..

Knut Erik

steinar sin er vel til salgs?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Fantastisk. Det hadde gått meg hus forbi. La merke til at "nomix" hadde "1" på postcounten sin her om dagen og skjønte ikke en dritt. aneglsmili

hehe genialt. Er vel ikke så morro å poste mer da når counten ikke går opp :D

Kanskje det blir litt færre post-whore-svar-uten-noe-form-for-info-men-bare-"ja det syns jeg å", og "å så kult", og "hehe *ti tegn" nå :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemme rnok at Steinar sin er til salgs, men det hindrer han ikke i å gjøre mer med den allikevel:)

Vår HKS/Veilside/Tomei GTR32 vil også bli klar til våren. Den får nå mye god pleie med ny olje pumpe, ny veiv, nyoverhalt girkasse, alle lager og lagerbaner byttes/slipes, olje gjennomstrøm i hele motoren gjøres om. I tillegg vil vi komme med ny lakk og dekaler. har dessverre ingen bilder å legge ut ennå, og det blir en stund til ennå før alt kommer på plass.. Hvis kronene strekker til blir det nok karbon vinge og panser også, men det er ikke bestemt ennå..

Knut Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår