Michael Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Jepp, ros til politiet! En hører ofte historier om politifolk som er sutrete, firkantede og bad-cop, men hvor blir det av historiene med positive hendelser med politiet? Jeg kan begynne: I natt kjørte jeg for en gang skyld min mors Stratus, og var følgelig på vei hjem fra dama idet jeg havner bak en politibil. Det var kun jeg og politiet som var ute og kjørte på det tidspunktet av døgnet, og jeg blir stoppet og bedt om å slå av grøftelysene (Jeg viste ikke at jeg kjørte med grøftelys da grøftelysbryteren er plassert UNDER rattet av alle mulige plasser). "Selvsagt" sier jeg, og politimannen svarer med et blunk og ønsker god tur videre. Min andre hendelse er da jeg nok en gang er på vei hjem fra dama, klokken var vel 0500, og ikke en kjæft å se ute i gatene. I 50 sonen trakker jeg til, og holder 80 gjennom hele strekka (2km). Bak en hekk, står selvfølgelig politiet, og spinner av gårde etter meg. Jeg later som jeg ikke ser noe, og peiser på videre (Mens jeg anonymt bremser farten). Jeg kjører helt hjem med politiet i speilet, og parkerer på parkeringsplassen nedenfor huset vårt. Politiet stopper opp i veien, ser på meg og kjører videre. Jeg har faktisk en hendelse til, men det er ikke noe direkte kobling mellom politiet og meg. Tidligere i høst var jeg og en kompis ute og svinkjørte, og hadde ca. 130 på ei 80 strekke. Nok en gang, peiser jeg forbi politiet i et kryss, og får dem bak meg. jeg hugger til på brema, politiet suser forbi meg og videre innover. (Det viste seg at noen 12-åringer hadde brutt seg inn i en gammel skole..) Flaks eller snille politifolk? Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 litt av begge deler kanskje? Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Haha, jeg nekter å tro at ingen andre har hatt positive hendelser med politiet :D Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 jeg ble målt i 101.29km/t i 80 sona... politiet var snille å trakk fra 1.29km/t sånn at jeg slapp med bare 3600kr i bot... og fikk ikke prikker heller... og jo... jeg hadde ikke med meg førerkortet... men fikk ingen tilsnakk engang for det... kjempesnill purk... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 spiller vel ingen rolle om du blir tatt i 101.29 eller 100`? Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 jo... 1300kr i forskjell iflg. de sorthvite Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 såpass ja, da var han snill! :) en venninne av meg ble stoppet av sivil, hun kjørte i ca 130 km/t, politiet prutet det ned til 95! så noen er snille! men jeg syntes alltid det er så morsomt at det er en snill og en slem politimann! :P Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 i samme bil tenker du på? hehe de to som tok meg var to raringer... han ene snakka med meg som en vanlig fyr.. om div offtopic i denne saken så hanandre politimannen måtte bryte inn flere ganger å forkynne no paragrafer osv.. hehe... artigt Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 i samme bil tenker du på? hehe de to som tok meg var to raringer... han ene snakka med meg som en vanlig fyr.. om div offtopic i denne saken så hanandre politimannen måtte bryte inn flere ganger å forkynne no paragrafer osv.. hehe... artigt ja, i samme bil! de som tok venninnen min var vidt forskjellige! han ene sa " jaja, dette er beslagleggelse av førerkort dette", mens hans andre bare " nei, nei, dette finner vi en løsning på" :) Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 hehe... sist jeg kjørte så fort i 80 sona (134km/t) så ble det fengsel og inndragelse av lappen i 13mndr... Er hun skikkelig fin hu dama ?;);) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 såpass ja..! tror jeg må begynne å kjøre mer forsiktig jeg ass.. vil ikke uttale meg om venninnen min er fin liksom :P Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Har opplevd snille politimenn. Han lot meg bære ham! :D Ellers er det jo positivt at de kjører hjem overstadig berusede fjortisser og drar to ungdommer som forsøker å bruke hendene sine til å utføre skade på andre mennesker fra hverandre. Alt i alt gjør Onkel Blå en god del bra, selv om det finnes alt fra sadister til maktsyke idioter blandt dem, men det finner du blandt vektere, parkeringsvakter og byråkrater også :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 jeg har aldri flaks med politiet:( De som er kongene til dags :respect Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pef Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Fins snille politimen ja. Har faktisk opplevd det selv :) Men tror like ofte grunnen til at de ikke stopper deg er at de ikke har måling på deg. Er mye tilfeldigheter som avgjør. Ble stoppet på vei gjennom nord-norge i sommer. Først i bjerkvik, der politimannen målte meg med lasern og ba meg ta det litt roligere inn i 50-sona. (Gikk fra 80 til 50) Ikke no bot. Noen timer senere ble jeg stoppa i Bardufoss(Helvete på jord). Da måtte jeg inn i poltibilen og få masse tilsnakk, og 4200 i bot :( Var heldig og uheldig på samme dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 såpass ja..! tror jeg må begynne å kjøre mer forsiktig jeg ass.. vil ikke uttale meg om venninnen min er fin liksom :P Tror nok skjønnheten til veninna hadde en stor del i den saken.... evt. søte blikk hjelper ofte..har sett det selv :hammer Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg