Kverna Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 frivillig å være her. innrett dere etter reglene som nå en gang er satt, uansett hvor teite dere må synes de er, eller stikk :) Ikke så vanskelig egentlig :thumbup: Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Kverna: Hadde alle tenkt som deg ville forumet aldri blitt bedre. Grunnen til att man kommer med innspill, er at man synes det er rom for forbedring. Jeg kommer ikke med forslag fordi jeg vil klage på forumet/moderatorne, men fordi jeg har forslag synspunkter, som kan være med å gjøre forumet til en bedre plass å være :) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Missforstå meg rett, jeg mener jo ikke at tiden skal stå stille på ett forum. Men når de skal klage på noe så snålt(mulig det er jeg som er snål) som smileys i signaturen tenkte jeg bare å si fra :) Men for all del, bare å si fra om hva dere synes, og ang. det med flashy avatarer; Det blir jo som å gå inn på en eller annen fjottisside hvor alt er laget i enten rulletekst, blinkeikoner eller animerte objekter. My two cents fifty Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Er det meg eller går det veeeldig lang tid mellom hver nye "sak" på forsiden? Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo20" Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 ... noe jeg har missa? :O :crazysant Siter Kjør som et helvete så havner du der. :drive2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo20" Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 ... noe jeg har missa? Siter Kjør som et helvete så havner du der. :drive2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg