Gå til innhold

Krasjet min Primera

GTPrimeraGT

Anbefalte innlegg

Når du setter på de fangerene, vær så venlig å ikke ha blankt gitter... Det gikk av moten for lenge siden, og ser litt vel Torshow ut.. :op Svart gitter, eller bare en oljekjøler gjør seg mye bedre! Og uansett kan det være en idè med en oljekjøler. SR20 kan fort bli litt varm ved gjentatt deng :drive2 Forresten tror jeg bilen din blir veldig clean og fin uten vinge. Det stupebrettet der kan fort bli litt mye... :op

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har "stupebrettet" på min Primera..Har fått lakkert den øverste delen i speilens farge (sølv), og syns det passer. Har også skjørter, så den er ikke helt alene, blir litt stor da, kanskje.

Men godt at ikke alle liker det samme...

Stilig den fronten fra CZT GTprimeraGT

- 1997 Nissan Primera GT

- x 1995 Nissan Primera lx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, likte og den fronten, så kommer til og gå for den, men har hørt så mye piss om czt, at vet ikkje helt hvor eg skal skaffe den..

Skal ha sideskjørt oxo. men vet ikkje hvilken.. noen som har et tips? må vær god passform orker ikkje og slite med det i timevis.. og ikkje alt for stiv pris ikke noe sånn 4000-5000 opplegg for et par skjørt..

AST performance har forresten den fangeren og da men vela stiv pris der.. venter på en tlf fra oppretteren så snart som mulig for da kan eg i det minste få levert bilen inn til oppretting og ting kan endelig begynne og skje.. :) nå har eg bare prioritert og skru vekk alt som er gåent og skal vekk uansett, så nå er det kun panser og lyktene gjen. Alt feste etc er vekke. brakettene til tåkelysa også.

Har bare et lite problem, frostveske tanken er et hull i på undersiden, leker litt hele tiden, sånn kjapp drypping, og eg må jo få bilen til bergen på et vis.. så noen som vet om det skader og kjøre og så heller stoppe litt underveis og etterfylle veske??? kan ikkje skje noe da vell ??

Men spørsmålet til dere alle er, :) noen som har peiling på hvor eg kan skaffe et GT emblem fra en p11 ?? har clean`a bilen nå, fjernet alt av emblem bak og vil erstatte det med kun et GT emblem fra en p11, syns det er stiligt.. hvordan får en forresten vekk klistreputene og alt den fast grodde sanden som sitter under slike merke?? uten og herpe lakken?

_/1994 Primera e GT\_

KN,Supersprint,chip

Dvd,PS2,Rockford

230V,TV

Lenke til kommentar
Del på andre sider