Gå til innhold

Rød bil med DL skilter på Stovner

Ranger emnet

Tee-Zee

Anbefalte innlegg

Satt på bussen i sta, og idet jeg kjørte forbi et hus på gamle Stovner, rett på motsatt side av Øvre Fossum gård så jeg en rød bil med DL skilter på henger. Det som er problemet er at jeg ikke har noen anelse om hvordan bil det er.

Den så ut som den var fra mellom 85 og 95 et sted, men den så helt ny ut i lakken. Som sagt DL skilter, lite skilt foran ihvertfall. Bilen i seg selv kunne minne litt om en porsche, med de runde lyktene foran. Den hadde også noe som kunne se ut som pop-nagler i skjermene. Det var forsåvidt en coupè, og den så forholdsvis rask ut. ;p

Noen som vet noe om dette.

fotoklubben - member #4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røde biler med DL? Er bare rundt 15000 av dem ja... :D

Neida, men seriøst, det blir kanskje "litt" vanskelig å vite dette... Har du ikke noe mer info, eller noen bilder, eller noe?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg vet det er vanskelig. Og nei, jeg rakk ikke å få tatt bilder. Håpa vel egentlig mest på at noen andre hadde sett den. ;) Vurderer sterkt å hoppe av bussen der i morgen for å ta bilde av den. :P Skal se hva jeg får til, men det står litt info i den andre posten..

Satt og surfa på Porscher i sta, og syntes den her ligna litt, men jeg tror den jeg så hadde to lykter foran:

80porsche959_02.jpg

Altså en Porsche 959..

fotoklubben - member #4

Lenke til kommentar
Del på andre sider