Gå til innhold

Bilen min.. :)

Ranger emnet


KennethB

Anbefalte innlegg

KenenthB var ikke på Våler. Han er ikke ferdig med dashen osv. enda.

 

Ser i profilen til T O N Y at han har en 740TiC, skal bli arti å se om han legger ut bilder av den. Ser for meg en shabby 740 med vinge og refleksplate både fram og bak.++++

 

Gleder meg til å se denne bilen ja, he he

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

 

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 820
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

selfølgelig er bilen has veldig proft gjort. han laget den akkurat sånn som han ville ha den. å d viktigeste er at han liker den:)

 

regner med at han la ut tråden sånn at folk skulle si meininga si om den?

 

å ej e ikke ute etter ålage helvette:=) seier bare d JEG mener:) å d er bare 1 meining:)

 

å alle kan ikke henge seg opp i mi meining bare for jeg ikke synest den er så pen:)

 

men som sagt, bilen er veldig godt gjenomført:)

dn var SHIKKLI fin inni. d skal han vertfall ha:)

 

å dere som ville se bilen min..

 

reiser på sjøen om 2 uker elns.

 

å når jeg kommer til bake da blir den finere:)

*hellakkering

*dempere (bilstein sprint)

*felger

*motor

 

da tenker jeg at den vertfall blir litt finere:)

kvifor gå når man kan sykkla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selfølgelig er bilen has veldig proft gjort. han laget den akkurat sånn som han ville ha den. å d viktigeste er at han liker den:)

 

regner med at han la ut tråden sånn at folk skulle si meininga si om den?

 

å ej e ikke ute etter ålage helvette:=) seier bare d JEG mener:) å d er bare 1 meining:)

 

å alle kan ikke henge seg opp i mi meining bare for jeg ikke synest den er så pen:)

 

men som sagt, bilen er veldig godt gjenomført:)

dn var SHIKKLI fin inni. d skal han vertfall ha:)

 

å dere som ville se bilen min..

 

reiser på sjøen om 2 uker elns.

 

å når jeg kommer til bake da blir den finere:)

*hellakkering

*dempere (bilstein sprint)

*felger

*motor

 

da tenker jeg at den vertfall blir litt finere:)

 

well... er forskjellige måter å si sin mening på! get grip... og PS er ikke alltid man trenger å si sin mening... og at du i det hele tatt gidder å diskutere dette når du vet at ingen holder med deg uansett! back to topic!

 

pics, new mods?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

å ej e ikke ute etter ålage helvette:=) seier bare d JEG mener:) å d er bare 1 meining:)

 

å alle kan ikke henge seg opp i mi meining bare for jeg ikke synest den er så pen:)

 

Skjønner at det er irreterende at folk kritiserer deg for at du sier din mening, og jeg kan jo bare unnskylde meg for og være den første som gjorde det...

Men det er bare det T O N Y at du sier din mening for direkte, på en måte som kan oppfattes frekt og usaklig. Gjør du kritikken din saklig vil du ikke få negativ respons.. Og bare så det er sakt T O N Y, når du avslutter ditt svar til meg med: Lille venn, så sier det meg at du ikke tåler særlig mye kritikk selv:) Okey lille venn? :fingers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha ha... For det første TONY, LÆR DEG Å SKRIVE! For det andre så har jeg bygget bilen slik JEG vil ha den, og refleksplater er utgått på dato! :D

 

Team-nor: interiøret ligger å samler støv i verkstedet... :) Pris på delskinnet da? Send PM du... ;)

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel noen nye bilder til uka! :) Har hatt noen dager fri nå... Rattet er til salgs for 2000,-, uten boss og snap-off hvis noen er intr. Den nye spilleren har helt andre freksvenser på fjernkontrollen... Ligger bilder først i tråden trur j...

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagd deksel over festene på sidene, og ved rattstammen...

 

IMG_8119.jpg

 

IMG_8121.jpg

 

Har trekt opp bakdørene, men har igjen å lage deksel ved håndtakene...

 

Bakdrferdig.jpg

 

Som sagt, så skal j bytte ratt.. Her er de to modellene j har sett på...

 

Denne er en smule spesiell, men tror det vil passe bra til høyttalergitterene når de kommer på plass.

 

view2.jpg

 

Denne modellen er mer "safe", men...

 

view.jpg

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lær deg å skrive var jo vertfall et godt argument:)

 

men som sagt. sa bare hva jeg synest. alle får tolke d akkurat som dei vill..

ser d at d ikke er bare jeg som ikke tåler kritikk:)

 

leon:)

lille venn er bare et utrykk dr jeg kommer fra:)

ikke ment som sarkastiks lr fekkt:)

sry for den:=)

 

mn alle henger seg opp i d jeg ikke synst var fint..

innvendi er det noe av d råeste jeg har sett i en 740.:) d skal han vertfall ha.:)

bygd alt selv?

kvifor gå når man kan sykkla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår