Gå til innhold

Bilen min.. :)

Ranger emnet


KennethB

Anbefalte innlegg

D tar tid:) men når d skal bli fint så tar d ofte lang tid me:)

 

hvis du istedefor å sitte å skrive mase piss som alle missliker deg fr, kan du heler bruke tiden på å lese gjennom tråden, så ser du litt åssen ting har fåregått..?

 

tror vi alle er enige om at du har en av landets(verdens?) råeste 740er!(som ikke er ombygd da de regnes som 960/s90) det her er rett å slett sjukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 820
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei..men du spør om ase tinge som allerede er skrevet, og det er lit små irriterende å måtte lese gjennom et spørsmål 10ganger iløpet av en tråd for folk ikke gidder å lese ha som ellerede er sagt.. akkurat likt me når folk spør om f.eks. effekt eller forskjeller i b230ft/fk, er sikkert 15 20 tråder på både 200,700 og 900forumet der dette er foralt og lagt ut om svakheter forskjeller trimming osv..hvis folk søker og leser hva som allerede står så slipper en masse sånn som dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja han legger seg opp i meningen min unz hva jeg sier:)

 

å jeg sa at du bryr dej sikkert fint lite om hva jeg synest unz:)

 

akkurat d samme som om jeg bryr mg fint lite om hva han sier om min:)

 

men greit:) diskusjonen slutter her! så b23ft. er du noe du vill si til mg i det hele tatt.. PM<3

kvifor gå når man kan sykkla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, idag har det meste gått rett til helvete:

 

Ladac laderen min fikk ei skikkelig tull-kule idag, og fant ut den skulle yte litt ekstra. Den lukta som møtte meg da jeg kom igjen i verkstedet etter dagens middag.... Skikkelig svidd batteri!!! Det surkla skikkelig frammi motorrommet, og batteriet var en smule deformert... Kokte noe vannvittig!

 

Et lite lyspunkt er at bakakslingen er komplett igjen og at vi har fått speedometeret til å funke igjen... :)

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår