Gå til innhold

Bilen min.. :)

Ranger emnet


KennethB

Anbefalte innlegg

  • Svar 820
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, må si dette var perfekt kveldslektyre...hehe...

Bilen så kjempe gjennomført ut forrige "sesong" og virker som tinga ikke blir værre i år gitt.

 

Å se slike prosjekt-tråder som du å anders (autod) lager er meget inspirerenede for oss som ikke er så proffe på akkurat dette her.

Uansett, keep up the good work.

 

Så får jeg se om jeg kan få satt igang med det jeg skal i "bobla" (Les:transporter) mi etterhvert, ligger noe skattepenger å lurer rett rundt hjørne så jeg får inn matrielle og komponenter til den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var gøy og få sett prosjektet ditt live igår. Gleder meg vilt til du blir ferdig og få sett helheten og ikke minst høre lysden i bilen.

 

det står i allefal ikke på utstyret og monteringen i denne bilen.....cheers

Cosworth,the search for power.

 

 

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett igjennom denne tråden, men har sett en god del av den, nok for å gi deg all respekten for jobben du gjør!! Dette er bare helt sykt. Du, Morten og Anders er gutta som har jobbet med bygging førcheers Lykke til videre, keep up the good work, Kenneth! Ser deg på Rudskogen i Juli:D

 

:wave

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk PM ja, Jonte! Orker ikke å ta i mot bestillinger hvor j må gjette meg til hvordan ting skal være... Sorry...

 

Jeg sender deg en PM med beskrivelse om hvordan jeg vil ha det, så får du vite det :) Var egentlig Anders som skulle gjøre dette for meg, men han henviste meg til deg.. Jeg har nøyaktige mål og bilder av lignende deler, så du fikser biffen..

 

Blir bra denne Volvoen din :) Stå på!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår