Gå til innhold

Bilen min.. :)

Ranger emnet


KennethB

Anbefalte innlegg

Har hjulpet Fido med å snekre demo-rack til den nye butikken til Tynset Bil & Mc de siste dagene, men har fått gjort litt på Volvo'n også.. :)

 

Har sveiset ferdig motorstyringa til fjernkontrollen, og trekt underdelen til midtkonsollen...

 

Trekkingmidtkonsoll.jpg

 

Trekkingmidtkonsoll2.jpg

 

Trekkingmidtkonsoll1.jpg

 

Toppen skal trekkes i grå alcantara... :thumb

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 820
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skulle ønske jeg hadde 1/4 del av arbeidslysta di, 1/4 av tålmodigheta, 1/4 av ferdighetene og 1/4 et eller annet anna som kreves for å få til no slikt !!:iconsm

( ) 98 BMW 320i Touring (under construction)

(x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer

(x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq

(x) 92 Audi 80 2.3 E Cab

(x) 94 Civic Vti EG9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg hadde 1/4 del av arbeidslysta di, 1/4 av tålmodigheta, 1/4 av ferdighetene og 1/4 et eller annet anna som kreves for å få til no slikt !!:iconsm

 

hadde klart meg med halvparten av det igjen jeg.. hadde fortsatt vært stort fremskritt for meg :) bilen blir kjempebra.. gleder meg til ting begynner å bli ferdig, ikke så lenge igjen nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikveld har det skjedd ting! :) Dash'n har fått ên farge!

 

Siste finpuss...

 

Dashfrtrekking.jpg

 

Her er limet på plass...

 

Trekkingdash.jpg

 

Larsen har litt vinyl å passe på her gitt... :D

 

Trekkingdash2.jpg

 

Endelig, etter noen svette timer...

 

Trekkingdash3.jpg

 

Prøvemontering i bilen... :)

 

Trekkingdash4.jpg

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) God tur til Syden, Øyvind! Ta med noe godt brennvin hjem da... ;)

 

Tænk u ! Skal gjør det...men sliter fortsatt med å løse skyss problemet fra Gardermoen så jeg kjæm meg oppi daln i løpet tå natta...er jo ikke så mange somer edrue da hell...men det løser seg sikkert..

( ) 98 BMW 320i Touring (under construction)

(x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer

(x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq

(x) 92 Audi 80 2.3 E Cab

(x) 94 Civic Vti EG9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra, som alltid kenneth :)

 

Blir kult å se det ferdig. Men det sitter vel ikke i bilen mer enn noen dager før du bygger alt om igjen så :P hehe.

 

Hva blir neste skritt her da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det tilpassing av a-stolper, samt dekslene i midten av dash'en og midtkonsollen... Dørene foran skal tilpasses mot sidene på dash'n også... Og sluttmontering, selvsagt! :) Hvis j river ut igjen det her i løpet av sommeren, håper j noen kan komme å gi meg ei tæve! :)

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen gleder jeg meg til å se. Syntes den var skikkelig flott før jeg, til tross for at jeg egentlig ikke liker den type Volvo. Estetisk er det vel ikke mulig å få denne bilen penere enn det den er nå, så det blir utrolig spennede å se det ferdige resultatet innvendig.

 

Blir et par bilstereobiler nå med relativt lite kanaler for varmluft:hammer .....he he

 

Lykke til videre!

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår