Gå til innhold

Bilen min.. :)

Ranger emnet


KennethB

Anbefalte innlegg

  • Svar 820
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pils??! Brennvin for faen!! :D Eneste som duger... :) Blir litt sene kvelder, så j orker ikke å legge ut bilder før det roer seg litt! Men tro meg, det skjer stooooooooooooooooore ting om dagen! :D Bilen står på hjula igjen, dashbordet m tilbehør er på plass, framdørene er plutselig klar for litt vinyl osv... Ny frontrute skal limes inn i morgen og stolene skal settes inn igjen! Skal trekke dørene og begynne med siste finishen på midtdelen til dash'en også... :) Natta!

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fy feite så rått! Du er en stor inspirasjonskilde må jeg si!

Lurte på en liten ting, hvordan har du festet kassene? Skrudd dem fast i karroseri?

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....kan høres i bilen til kenneth eller min på NM finalen....

 

er det noe EMMA konkurranse i det hele tatt? ikke hørt om noe "klasifiseringer" en gang? Jeg spurte Kjetil for en stund siden ang konk men fikk aldri noe direkt svar, bare henvendelse til Emmas sider...når og hvor blir den "Emma NM Finalen " eventuelt cossi power?:)

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noe EMMA konkurranse i det hele tatt? ikke hørt om noe "klasifiseringer" en gang? Jeg spurte Kjetil for en stund siden ang konk men fikk aldri noe direkt svar, bare henvendelse til Emmas sider...når og hvor blir den "Emma NM Finalen " eventuelt cossi power?:)

 

http://www.bilforumet.no/topic/112523-test-db-drag-racing-gratis-i-store-deler-av-norge/?do=findComment&comment=1253369

 

Det siste innlegget fra emmanorway der sier vel at det var kun på lib-touren at det var "uoffisielle" konkuranser. Så da blir det vel planlagt en finale med tiden også vil jeg tro. Har ihvertfall kommet noen resultater på siden til emma nå.

 

KennethB: Flere bilder? :)

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.bilforumet.no/topic/112523-test-db-drag-racing-gratis-i-store-deler-av-norge/?do=findComment&comment=1253369

 

Det siste innlegget fra emmanorway der sier vel at det var kun på lib-touren at det var "uoffisielle" konkuranser. Så da blir det vel planlagt en finale med tiden også vil jeg tro. Har ihvertfall kommet noen resultater på siden til emma nå.

 

KennethB: Flere bilder? :)

okei, det var sånn det var... :hammer :thumb

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skikkelig i ferie-modus om dagen, så det eneste jeg gjør er å sløve og kjøre Volvo... Nesten... :) Tok noen bilder idag av den nye dekoren, og slik det ser ut innvendig pr dags dato. Er fortsatt igjenn litt småplukk her og der... Bilder av dette kommer om et par uker..

 

Slik ser da dashbordet ut..

 

IMG_8348.jpg

 

IMG_8351.jpg

 

Dørside foran.. Her mangler det et par deler enda...

 

IMG_8347.jpg

 

IMG_8354.jpg

 

Ny logo på bakfangeren... All dekoren er lagd i frostet folie, så den ble veldig diskre og lekker... :)

 

Dekor06.jpg

 

På sidene har jeg spart igjen noe fra ifjor...

 

Dekor061.jpg

 

Panser logoer...

 

Dekor069.jpg

 

Dekor067.jpg

 

Dekor066.jpg

 

Bagasjelokket..

 

Dekor063.jpg

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår