Gå til innhold

Bilen min.. :)

Ranger emnet


KennethB

Anbefalte innlegg

  • Svar 820
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den instrumentløsninga var sinnsykt pen! Resten av bilen var også utrolig strøken. Er ikke helt fan av all "dekoren" du har på panser å bakluka. Men skjønner jo at du er sponsa, å da blir det vel gjerne slik. :)

 

Men, om du hypotetisk sett skulle selge bilen, hva ville du tatt for den?

 

Edit: Å leste førstepost er en fiiiiin ting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den instrumentløsninga var sinnsykt pen! Resten av bilen var også utrolig strøken. Er ikke helt fan av all "dekoren" du har på panser å bakluka. Men skjønner jo at du er sponsa, å da blir det vel gjerne slik. :)

 

Men, om du hypotetisk sett skulle selge bilen, hva ville du tatt for den?

 

Edit: Å leste førstepost er en fiiiiin ting :P

 

Dekoren må nok nesten være der ja... Mulig det blir ei rekke med de samme logoene som på panseret på skjørtene også...

 

Pris.... Tja... Kommer an på hvordan det går i år. Har vurderty å selge den, men tror j kjører med den neste sesong, så får vi se da... :) Frister litt med et nytt prosjekt, men det kommer garantert ikke til å bli så ekstremt som dette her!! :)

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jævlig vakkert! men jeg forventet ikke noe annet heller:thumb

veldig fin og diskre dekor synes jeg,men mulig sponsorene synes den er litt for diskre kanskje? hehe...coooool

 

He he he... Det gjenstår å se... Dekoren passer jo greit til bilen syns j... Er jo litt diskre den også... hmmmmmmmmm

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen må jeg si at dette ser utrolig pent ut. Skal bli moro å få sett bilen i virkeligheten. Instrumentløsningen er noe av det peneste jeg har sett.........helt fantastisk pent. Med tanke på produktene som sitter i bilen, har jeg en fæl mistanke om at den nok låter rimelig heftig også.

 

Flott jobb!!!!

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei KennethB.

Har idag lest igjennom HELE tråden.Det ble sagt att det finnes 3 stk..............

:magic Noe jeg ser ut ifra ditt mesterverk.Lofoten-Elverum-Tynset.Dette er en

utrolig bragd,å få bitene til å stemme.Helt utrolig att DERE får det til.Men en liten pirk rundt headuniten+klokkene.Blir vel pynte ringer rundt.Ikke misforstå,

du har gjort en utrolig bragd med bilen.Fikk lyst til å sende bort Golfen til dash ombygging selv.Tar en prat med deg på NM,hvis det ikke blir for langt unna.

Per.............

Focal Beryllium - Audison Vrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei KennethB.

Har idag lest igjennom HELE tråden.Det ble sagt att det finnes 3 stk..............

:magic Noe jeg ser ut ifra ditt mesterverk.Lofoten-Elverum-Tynset.Dette er en

utrolig bragd,å få bitene til å stemme.Helt utrolig att DERE får det til.Men en liten pirk rundt headuniten+klokkene.Blir vel pynte ringer rundt.Ikke misforstå,

du har gjort en utrolig bragd med bilen.Fikk lyst til å sende bort Golfen til dash ombygging selv.Tar en prat med deg på NM,hvis det ikke blir for langt unna.

Per.............

 

Takk for rosen, Per! :)

Trur ikke det blir noe mere krom/pynterammer i midten der... :) Må ta noe justeringer på dash'n når j kommer til Tynset igjen... Sol+glassfiber... Ikke bra! :)

 

Ja, vi snakkes nok der! Vet ikke hvor det blir enda, men... :) Dashbord må det vel gå an å få til vettu... ;)

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår