Gå til innhold

Bilen min.. :)

Ranger emnet

KennethB

Anbefalte innlegg

volvoen ankommer rindal nå på torsdag,så vi får iallefall "grovjustert" det til helgas konkuranse.men på ett så komplisert system så tar det lang tid før alt detter på plass lydmessigt,så det blir kun et fåtall som får høre på bilen før vi den er helt ferdigjustert....negativ omtale av "forstå seg på" folk er uheldig for bilens rykte....men den bilen kommer garantert til å spille bra...bare genesis stasjet gjør hva f1 systemet sier,så er det nødd til å bli bra.....hehe

Cosworth,the search for power.

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 820
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Håper virkelig jeg får lov til å høre denne bilen når den er ferdig, for det er et utrolig spennede oppsett, som jeg er sikker på kommer til å spille skikkelig bra.

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ vel driste meg til å kommentere litt jeg også :)

Dette er faktisk noe av det absoluut råeste jeg har sett noen gang i livet mitt! Om ikke denne bilen er blant de beste i hele verden så er det noe galt.

Husker da jeg så bilen i Trondheim i fjor. Var utrolig pen utvendig! Man tenker ikke på at det er en Volvo :D Synd det ikke var mulig å lytte på det gamle oppsettet da da det var langt fra ferdig. Håper inderlig jeg vil få sjangsen til å høre på denne bilen en gang!

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som jeg har sagt tidligere, denne bilen tror jeg blir vond å ta, monteringen og utstyret tatt i betraktning. Det kan bli kostbart.

Moro at dere er på gli med justeringen!

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du på Gatebil i september, eller andre treff dette året, der bilen blir å se? Dette må bare sees i virkeligheten altså! Noe så sinnsykt!

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du på Gatebil i september, eller andre treff dette året, der bilen blir å se? Dette må bare sees i virkeligheten altså! Noe så sinnsykt!

Hei!Tviler på om j skal dit, siden j skal til Sveits med bilen i de tider... Hadde tenkt meg en tur til Bodø neste helg, men trur det utgår... Må bruke noen tusen på deler nå... :) Blir Oslo om to uker, trur j....

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar jeg ikke helt feil er den på treff nå.. emma treff i Surnadal

Det stemmer! Har vært der idag, sitter å tar en drink og funderer over dagens hendelser. :) Ble en 2.plass i EMMA, og premie for "Dagens beste stereo" på Nordmøre Gatebilklubb sitt treff! Veldig fornøyd med tanke på at det ikke er helt klart enda... :D Nå blir det fest, så det blir stille til i morgen!

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!Tviler på om j skal dit, siden j skal til Sveits med bilen i de tider... Hadde tenkt meg en tur til Bodø neste helg, men trur det utgår... Må bruke noen tusen på deler nå... :) Blir Oslo om to uker, trur j....

Kjipt da. Jeg bor på vestlandet, så får ikke med meg så mye treff, men skal på gatebil da... men du holder vel fortet til neste år også vel?

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider