Gå til innhold

Bilen min.. :)

Ranger emnet

KennethB

Anbefalte innlegg

Men sånn tsunami-batteri, hva er det godt for a?

Har du lest så lite her på forumet at du ikke har fått med deg at et godt AGM batteri er å foretrekke når du bygger seriøs stereo;) Det er ikke et Tsunami batteri, men et Odessey som er lakkert. Det står Tsunami på det fordi det meste av koblingsmateriell i bilen er av merket Tsunami:)

Og hvor mange millioner må man ut med for å få tak i ett sånnt? ;)

Vi importerer ikke Tsunami batteriene, det er for tungt og volumet er for lite for at det lønner seg. Men vi selger Northstar batterier og prisene finner du på hjemmesiden vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 820
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ooookå! hehe ;)

Lurte litt på om det var sånn "kjøpe det dyreste for å ha det, selv om det ikke er noe bedre enn mye annet"-ting. Men hvis det er lakkert så er det jo ingen problem! =P

Vel... Jeg kjører volvo selv, men må si at du kjører i en egen klasse, kenneth! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk bilder

Jeg er glad vi har skikkelig digitalt speilreflekskamera i firma (les Anders sitt kamera, haha), så vi skal nok få tatt masse bilder, men om det blir mest biler eller mest damer vi tar bilde av vites ikke på nåværende tidspunkt:D

Håper det blir noen :win til gutta, de har fortjent det nå, etter måneder med hard og intens jobbing for å bli ferdig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mest spent på hvor mange hemorider jeg kommer til å få etter hundrevis av mil i de komfortable stolene til Anders:assman

Det blir ikke mange, de setene funker faktisk greit dem. Var like fin jeg, etter 13 turer til kiropraktor etter 170 mil i dem. hver vei til Sinsheim ............ :cab

Nå er også Eggbert klar for Bern tur. "skrudde" sammen siste rest i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke mange, de setene funker faktisk greit dem. Var like fin jeg, etter 13 turer til kiropraktor etter 170 mil i dem. hver vei til Sinsheim ............ :cab

Nå er også Eggbert klar for Bern tur. "skrudde" sammen siste rest i kveld.

Jeg har samme type stol som sitter i bilen til Anders som kontorstol på jobben og det største problemet med den er at den er ganske "tett" når du setter ræva nedi. Luft slipper ikke inn, eller skal vi si ut, så det er en skrekkfylt opplevelse hver gang man reiser seg og kjenner hva som faktisk har skjedd nedi der den siste timen:puke:

Litt reisesyk nå:) Blir det like bra som Sinsheim så blir det jo helt konge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider