Gå til innhold

Bilen min.. :)

Ranger emnet


KennethB

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 820
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke med Focal......mohahahaha

Per....

 

er vel ikke focal som gjør at jeg ikke har sjans mot kenneth Per..

 

Lyden i denne volvon var helt grei den.. eller rettere sagt helt perfekt i mine ører. Lydbilde var etter mine begreper helt perfekt fet dybde, fet bredde og sangeren sto i ro i senter av lyden.. og man kunne lett se for seg hvor på scenen de forskjellige instrumentene ble spilt

 

bilen er også noe av det peneste jeg har sett bygd og jeg hater volvo 740 så her har han virkelig stått på og gjort mye rett.. og instrument panelet så heller ikke så gravstein aktig ut i virkeligheten som på bilde

 

respekt kenneth.. jeg lurer på hvor bra biler det er i europa hvis du kom på en niende plass.. dette var bra

 

så bilen din blir min referanse lydmessig :)

Mitt Opel Astra prosjekt

 

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ikke focal som gjør at jeg ikke har sjans mot kenneth Per..

 

Lyden i denne volvon var helt grei den.. eller rettere sagt helt perfekt i mine ører. Lydbilde var etter mine begreper helt perfekt fet dybde, fet bredde og sangeren sto i ro i senter av lyden.. og man kunne lett se for seg hvor på scenen de forskjellige instrumentene ble spilt

 

bilen er også noe av det peneste jeg har sett bygd og jeg hater volvo 740 så her har han virkelig stått på og gjort mye rett.. og instrument panelet så heller ikke så gravstein aktig ut i virkeligheten som på bilde

 

respekt kenneth.. jeg lurer på hvor bra biler det er i europa hvis du kom på en niende plass.. dette var bra

 

så bilen din blir min referanse lydmessig :)

 

bilen til kenneth spilte desverre ikke sånn når den var på EM,hadde den gjort det,så hadde det vært sjangs for topp 3 tror jeg. men det var ikke kenneth sin feil:boxers

Cosworth,the search for power.

 

 

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var vel flere som kunne gjort det bedre i EM om lyden hadde vært som den var på NM-finalen tenker jeg..........

 

jepp,det har du pokker så rett i, å det irriterer meg noe voldsomt! hadde vel selv havnet på ca topp 5 tipper jeg. men jeg lærte mye av turen da,noe som ble bevist på NM

Cosworth,the search for power.

 

 

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de som stiller i proff/ekspert klassene vet hva som som er bilens begrensninger, og den som er best til å rette på begrensningene vinner, så enkelt er det nesten..

 

Alle bilene har sine styrker og svakheter, en sølvgrå bil kan ha best bass/midbass og dynamikk mens en grå traktor spiller best på høyre side :boxers men vinner fordi total pakka er veldig bra...

 

Hmmm.. tror at den gangen bilen min blir klar lydmessig så må den prestere voldsomt ellers så skyter Kenneth og ett par andre meg :fatality:

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår