Gå til innhold

Bilen min.. :)

Ranger emnet


KennethB

Anbefalte innlegg

  • Svar 820
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tsbusa: putt 600 kg med stereo i bilen din, sett på 255/35-20 og dra løs hjula! Trur det er noe som går til helvete før det ryker av hjula!!

 

le0n: Jada, det har jeg! Har du noe liggende? :) Har noen planer om å sy om de jeg har i svart skinn og grå alcantara, men vi får se...

 

TIversen: Det er litt igjen av det orginale dashbordet inni der, ellers er alt bygd for egen hånd! :)

 

Otto: Det skal nok skje litt i vinter... Du får vente å se....

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIversen: Det er litt igjen av det orginale dashbordet inni der, ellers er alt bygd for egen hånd! :)

 

Da synes jeg du skal lage et billig eksemplar til meg og.. :)

Møtte deg da jeg kjørte til gatebil her på høstparten. Generelt kul og gjenomført, men likte ikke grillen når jeg møtte deg. Så litt hjemmemekk ut i forhold til resten av bilen. Som om det bare var hivd på no netting på en orginal grill. Vet ikke hvordan den orginale turbogrillen ville sett ut men jeg tror det hadde vært kult. Men fortsatt bra at ikke alle har samme smak. Lykkke til videre. Drit fett prosjekt ihvertfall :)

- Volvo 740 TIC, 87 mod.

- Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men j har brukt noen meter og kvadratmeter med stål... :) Skal sitte fast vettu... To batterier, basskasse av 4 mm stål, samt forsterkerrack i 4- og 6 mm stål med to feite amp'er nedi... Blir kilo av slik... Verktøykassa i hattehylla er av 4 mm stål den også... Pluss at hele interiøret er smidd om...

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår