Ejd33p Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 5,38timer And the highres version bloppdo-OO+? C&C :mrgreen:σσ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Ejd33p, du er kongen av tooning! Ikke for å overdrive, men jeg syns denne hører hjemme i HOF! Du eier! :D :op Edit: La merke til dekkene nå ja, legg litt mer jobb i dem, så har du HOF ;) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Rått!! Har sett endel av dine siste tegninger og faen du har forbedret deg!! det eneste som er falskt på denne jettan er dekkene syns jeg. men ellers så er den helt rå! Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 konge:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 hva me dekka?? :o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 de er vell litt blå?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 hva me dekka?? :o dekka ser litt mer *toon* ut en selve bilen..dekka mangla likksom det hele bilen har syns jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 jeg har ikke ord... herregud så fet.... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raphaug Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Så sykt bra! Synes dekka skal være slik de er.. Hof! Siter Audi 80 1.8S 90' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Da var poll oppe :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Dekka er litt mørkere under på originalen, men det skal vere slik. jeg har bestemt meg for at slik skal de se ut :D Takker for flotte kometarer :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 kunne du slengt ut orginal bilde ell...hadde vært gøy å sett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Denne ska till HOF !!! Helt meget rått !! Du er best på toon her. Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 kunne du slengt ut orginal bilde ell...hadde vært gøy å sett... Trodde toon gikk ut på å lage en bil helt fra skratch, men da har vel jeg misforstått... :confused: Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 fy faen!! er helt matt jeg! hva er det du driver med på fritiden eller hva jobber du med??:P Toonene dine er jo bare helt ville! Denne mener jeg er HOF!! Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg