Gå til innhold

Tor Steinar Aamodt : '03 Chevrolet Silverado

Ranger emnet

Tor Steinar Aamodt

Anbefalte innlegg

dette går fort i svingene, ser ut som du har gjort det før ja.

Gleder meg til å se utviklingen her :D

:thumb

Holder dere oppdatert jeg...

Bilen har vært på verksted idag og fått montert motorvarmerelementet til DEFA varm up pakka.... (Jeg hadde ikke veeeldig lyst til å gjøre det uten løftebukk....)

Tusen takk til Rune Sagen for hjelpen med å montere varme elementet (Gamle bilstereo rever VET GODT hvem det er.....)

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 349
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

åssen bil er det, har ikke fått med meg det...

Du kan jo eventuelt bruke hjernen og øya du fikk av din mor før du stiller slike spørsmål... ;)

Bil: Chevrolet Silverado 2500 HD Crew Cab, 2003 model.

Ugly is in!

- 09 Scirocco, 82 Golf C

x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6

VWAUDI-Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:thumb

Holder dere oppdatert jeg...

Bilen har vært på verksted idag og fått montert motorvarmerelementet til DEFA varm up pakka.... (Jeg hadde ikke veeeldig lyst til å gjøre det uten løftebukk....)

Tusen takk til Rune Sagen for hjelpen med å montere varme elementet (Gamle bilstereo rever VET GODT hvem det er.....)

hmmmm,mange år siden jeg har snakka med Rune gitt!! flink figur det...glemmer aldrig bilen han konkurerte med vettu! det var vel en triumph?

Cosworth,the search for power.

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm,mange år siden jeg har snakka med Rune gitt!! flink figur det...glemmer aldrig bilen han konkurerte med vettu! det var vel en triumph?

Jonny,

Yes, det var en Triumph....

Han har faktisk den enda, (og 2 eller 3 til) men han bruker de ikke så mye... Står på en låve en plass...

Han har faktisk klart å bli pappa da, hvis du ikke viste det...

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fortsetter med A-stolpene.... Det sitter faktisk originale diskanter i A-stolpen, men disse er små iforhold til Seas diskantene. Så derfor måtte det bygges ut litt...

Til ventre original A-stolpe...

DSC00955.JPG

Utbyggingen av A-stolpen...

DSC00957.JPG

Litt "muring" med grønnguffe eller foundation som vi sier... (Det er glassfibersparkel)

DSC00958.JPG

Etter noen minutter med pussing og finsparkling så lakkerte jeg A-stolpen for å "se" hvordan den blir med skai...

DSC00959.JPG

Etter siste finpussen så er de klar til trekking... A-stolpene er ikke like på begge sider, så de er ikke 100% like laget heller... Vinklingen er som orginale diskantene.

DSC00961.JPG

Så på med lim (Limet og skai fåes kjøt av www.autod.no)

DSC00962.JPG

Done....

DSC00963.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider