spinntech Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 lurte på om eg skulle bore inn nipler i calipterene for å prøve å unngå fastrusting.. vert et forsøk?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Hvafornoesadu? Fastrusting/nipler hvor? Ruster fast i spindelen eller? Er ikke værre enn å skru de løse å ha på kobberfett mellom calipper og festet på spindelen, i så fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Litt offtopic men: Finnes det overhalings sett til GT-R calipperne? Har hatt litt problemer med at mine henger seg opp litt bak, så har nettopp hatt de fra hverandre og rengjort alt. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ochagenes Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Litt offtopic men: Finnes det overhalings sett til GT-R calipperne? Har hatt litt problemer med at mine henger seg opp litt bak, så har nettopp hatt de fra hverandre og rengjort alt. Får det hos mazda, kommer på over 1000,- pr. aksling dog. Har tatt alle mine. Sandblåst og byttet alle pakninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spinntech Skrevet November 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 klart d må vere en fordel å borre inn nipler der gliderene er!da slipper en å demontere driten..berre å pumpe litt gris inn i ny å ne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole626 Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Det er ikke en lastebil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.