Gå til innhold

Motorbygg, mål 300hk

Ranger emnet

ealoken

Anbefalte innlegg

Hør med Wetterhus, han bygger turbo til din bil, som er heelt optimal

Han selger jo en T3/T4 pakke med alu-IC til OK pris.

jeg er forøvrig "ferdig" med mitt 300 hk-prosjekt; det skulle lixom bli en budsjettracer, men summerte kvitteringer for over 80k her om dagen :eek: :eek: :eek:

Men det funker jo bra; skal bare få montert Alu-ICen så trykket kan økes mer ~300 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Han selger jo en T3/T4 pakke med alu-IC til OK pris.

jeg er forøvrig "ferdig" med mitt 300 hk-prosjekt; det skulle lixom bli en budsjettracer, men summerte kvitteringer for over 80k her om dagen :eek: :eek: :eek:

Men det funker jo bra; skal bare få montert Alu-ICen så trykket kan økes mer ~300 hk

80K på 300Hk motor??????

Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:???: Nei, på hele bilen.

Måtte no spørre!!! det fins da nok av dem som må bruke drøss med penger å ikke får til noen ting!!!! Tror jeg kansje har brukt 45-50K på min nåværende... Og da får jeg forhåpentligvis over 400HK.... pluss 9K i innkjøp av bilen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ben are, da har du nok noen bedre priser en andre. men 80k = 27500 for bilen. nye stag, dempere, foringer, forstilling, sperre +++

Tja kansje det!!!! Men ALT som går ant å bygge selv har jeg bygget selv å da!

Skal jo sies at jeg har veldig gode priser på deler da... F.eks Garret Gt3071R turbo, Autronic smc sprut, 500cc dyser, Høyvolume oljepumpe, KRB grenrør. Alt dette for 18K :D Men man må jo ikke kjøpe splitter nye dyre deler for å få frem effekten heller da! Men bygger man rett, og med rettedelene. Så er det ikke no problem å få det til en grei penge!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, trimming på gang her ealoken?? Da MÅ jeg fremskynde motorplanene mine litt da å få jassa opp ET'n sånn at jeg holder meg foran! :thumb

Blir en tur i rælingstunnelen når du er ferdig med turbomotoren yodude

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Tja kansje det!!!! Men ALT som går ant å bygge selv har jeg bygget selv å da!

Skal jo sies at jeg har veldig gode priser på deler da... F.eks Garret Gt3071R turbo, Autronic smc sprut, 500cc dyser, Høyvolume oljepumpe, KRB grenrør. Alt dette for 18K :D Men man må jo ikke kjøpe splitter nye dyre deler for å få frem effekten heller da! Men bygger man rett, og med rettedelene. Så er det ikke no problem å få det til en grei penge!!!!

Har du no bra pris på turbo som lett mater 300 hk? og da med trøkk fra 2500 - 3000 rpm, T19 kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider