Turboperformance Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Hør med Wetterhus, han bygger turbo til din bil, som er heelt optimal Han selger jo en T3/T4 pakke med alu-IC til OK pris. jeg er forøvrig "ferdig" med mitt 300 hk-prosjekt; det skulle lixom bli en budsjettracer, men summerte kvitteringer for over 80k her om dagen :eek: :eek: :eek: Men det funker jo bra; skal bare få montert Alu-ICen så trykket kan økes mer ~300 hk Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Han selger jo en T3/T4 pakke med alu-IC til OK pris. jeg er forøvrig "ferdig" med mitt 300 hk-prosjekt; det skulle lixom bli en budsjettracer, men summerte kvitteringer for over 80k her om dagen :eek: :eek: :eek: Men det funker jo bra; skal bare få montert Alu-ICen så trykket kan økes mer ~300 hk 80K på 300Hk motor?????? Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 80K på 300Hk motor?????? :???: Nei, på hele bilen. Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 skal høre med wetterhus, har selv passert 80k på min bil, Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 :???: Nei, på hele bilen. Måtte no spørre!!! det fins da nok av dem som må bruke drøss med penger å ikke får til noen ting!!!! Tror jeg kansje har brukt 45-50K på min nåværende... Og da får jeg forhåpentligvis over 400HK.... pluss 9K i innkjøp av bilen da! Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Ben are, da har du nok noen bedre priser en andre. men 80k = 27500 for bilen. nye stag, dempere, foringer, forstilling, sperre +++ Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Wetterhus bygger fine turboer...har kjøpt 2 hos han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Ben are, da har du nok noen bedre priser en andre. men 80k = 27500 for bilen. nye stag, dempere, foringer, forstilling, sperre +++ Tja kansje det!!!! Men ALT som går ant å bygge selv har jeg bygget selv å da! Skal jo sies at jeg har veldig gode priser på deler da... F.eks Garret Gt3071R turbo, Autronic smc sprut, 500cc dyser, Høyvolume oljepumpe, KRB grenrør. Alt dette for 18K :D Men man må jo ikke kjøpe splitter nye dyre deler for å få frem effekten heller da! Men bygger man rett, og med rettedelene. Så er det ikke no problem å få det til en grei penge!!!! Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Jasså, trimming på gang her ealoken?? Da MÅ jeg fremskynde motorplanene mine litt da å få jassa opp ET'n sånn at jeg holder meg foran! :thumb Blir en tur i rælingstunnelen når du er ferdig med turbomotoren yodude Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Hvor skaffer dere (til grei pris) større dyser justerbar bensintrykksregulator kammer Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 motorn er snart ferdi. skal dra deg momo;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Tja kansje det!!!! Men ALT som går ant å bygge selv har jeg bygget selv å da!Skal jo sies at jeg har veldig gode priser på deler da... F.eks Garret Gt3071R turbo, Autronic smc sprut, 500cc dyser, Høyvolume oljepumpe, KRB grenrør. Alt dette for 18K :D Men man må jo ikke kjøpe splitter nye dyre deler for å få frem effekten heller da! Men bygger man rett, og med rettedelene. Så er det ikke no problem å få det til en grei penge!!!! Har du no bra pris på turbo som lett mater 300 hk? og da med trøkk fra 2500 - 3000 rpm, T19 kanskje? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Har du no bra pris på turbo som lett mater 300 hk? og da med trøkk fra 2500 - 3000 rpm, T19 kanskje? gt3071r er en snadder snurre;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 pris, og hvor og hvor møe klarern? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 19T mater greit 300, men ikke helt bolt on. Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg