Gå til innhold

Motorbygg, mål 300hk

Ranger emnet

ealoken

Anbefalte innlegg

hehe, ok da NOX, bare så bildet jeg skjønner du. vel da må vist budskjette økes litt da. Jeg har Massemåler på mitt LH 2.4. det er 2 chipper tror jeg ja. skal lese litt mer før jeg vet. åssen er en T4 da? eller er ikke den stor nok?

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva hva er det du driver med da? Du peser meg på at jeg skal ha V8 i Likbilen så skal du selv ha turbo??? Du vet jeg kommer til å dra ifra deg til tross for din turbo? ;) Hehe skal være snill mot deg og ikke spole forbi deg for røyken er ikke bra å puste inn ;) hahahahaha

Neida dette kan bli bra det. Du får jobbe hardt så kanskje vi kan se noe bygging snart.

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plugger etc er satt under div utgifter.

men tror jeg i første omgang går for 250 hk+ jeg da:)

HP: hehe, ja sånn røyk er ikke bra og puste inn.

jobber som F for å få penger til å legge av.

B230FT: helt riktig, byge selv er mest morsomt.

noen som vet om en som er flink til behandling av blokk, stempler, råder osv? vurderer sylinder service i oslo.

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

s90r: takk. jahrman er notert.

synes det er bedre å lage en liste over ting før jeg begynner og handle slik at budskjettet sånn nåååågenlunde holder ( regner med å ta en statsbygg )

men over til sperre bak, hva anbefaller dere? jeg er på utkikk etter noe som holder en stund ( alt over 30 000km er god ), sveisa sperre er uaktuelt.

og lamell sperre er vel ikke helt tingen.

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...