ealoken Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 hehe, ok da NOX, bare så bildet jeg skjønner du. vel da må vist budskjette økes litt da. Jeg har Massemåler på mitt LH 2.4. det er 2 chipper tror jeg ja. skal lese litt mer før jeg vet. åssen er en T4 da? eller er ikke den stor nok? Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 ok da må du ha gullboks og en bensinboks fra turbobil og eventuelle chip til disse. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Hva hva er det du driver med da? Du peser meg på at jeg skal ha V8 i Likbilen så skal du selv ha turbo??? Du vet jeg kommer til å dra ifra deg til tross for din turbo? ;) Hehe skal være snill mot deg og ikke spole forbi deg for røyken er ikke bra å puste inn ;) hahahahaha Neida dette kan bli bra det. Du får jobbe hardt så kanskje vi kan se noe bygging snart. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Hva med å bare kjøpe en ferdig turbomotor? hellothere Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 en lrer ikke noe av å kjøpe ferdig! dvs. det ikke er så gøy..og er bare en nødløsning.. men om du får tilbud på en satanmaskin til gullpris, så går d jo an å kjøpe og overhale:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 og ikke glem, selv de småtingene koster, som komplett pakningsett, topp pakning, nye ARP bolter, plugger, filter, luftfilter, olje, oljefilter, alt du trenger av slanger, rør , slangeklemmer og koblinger! Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 plugger etc er satt under div utgifter. men tror jeg i første omgang går for 250 hk+ jeg da:) HP: hehe, ja sånn røyk er ikke bra og puste inn. jobber som F for å få penger til å legge av. B230FT: helt riktig, byge selv er mest morsomt. noen som vet om en som er flink til behandling av blokk, stempler, råder osv? vurderer sylinder service i oslo. Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Prat med Jahrman på Sylinderservice i oslo. Meget dyktig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 s90r: takk. jahrman er notert. synes det er bedre å lage en liste over ting før jeg begynner og handle slik at budskjettet sånn nåååågenlunde holder ( regner med å ta en statsbygg ) men over til sperre bak, hva anbefaller dere? jeg er på utkikk etter noe som holder en stund ( alt over 30 000km er god ), sveisa sperre er uaktuelt. og lamell sperre er vel ikke helt tingen. Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 TrueTrack :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Hørte jeg prosjekt tråd med masse bilder? Ellers lykke til! blir gøy :thumb Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Danern: ja nå deler ramler inn, skal jeg lage en tråd som jeg omfatter alt med :) samt bytting av chipper på el nett osv. Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 da har jegfått pris på FT motor fra sverige, med 530 topp, til 8k. motor er fra 98 mod 940 turbo. så skal høre hva han skal ha for bare bunnen. Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 kjøp en komplett turbomotor med ledningsnett og alt, sparer deg for mye utgifter i lengen! Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Har fått tilbud om en Getrag kasse. er usikker på om det er 262 eller 282, hva er det verdt sånn ca? Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg