Ben are Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Ikke viktig i det heletatt!!!!! Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 jasså?? det vil ikke ha noe for seg å bygge om fra originalt til 3"?? på high octane så dreide de jo opp spjeldet så det ble litt grøvre på den derre flyen mr2! Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SVK Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 har en b21et blokk, 405 topp som er porta eksos sia på, støre ventiler å krb kammen.. skal vist være samma som t5 kammen til. har ny t3 turbo fra turbotecnics. har lo2.4 fra 92.. å f sprutet... tenkte jeg skulle kjøpe v70r dyser å 940 ciper... er jo bare å legge inn formotstand på dysene så går jo d greit!?!?!? detta burde vel fungere detta?? noen som har chiper forresten.. trenger alt..:P Siter hallo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveina Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 jasså?? det vil ikke ha noe for seg å bygge om fra originalt til 3"??på high octane så dreide de jo opp spjeldet så det ble litt grøvre på den derre flyen mr2! Husk at når du bygger om spjeldhuset så forandrer også luftstrømmen seg i forhold til hvor mye du åpner spjeldet, slik at TPS-verdien blir helt annerledes - dette kan trengs å justeres i mapen (motorstyringa). Husk også at du bare har en viss luftmengde som skal inn til hver tid, slipper spjeldet igjennom all den lufta på halv gass får du en voldsom gassrespons, men bakdelen er at det ikke blir forskjell på 60% gass og 100% gass for like mye luft passerer uansett. Husk også i tillegg at gasshastigheten synker når et likt volum skal gjennom en større åpning. Siter S.C.E. '76 924, '82 944 RS, '87 951, '01 Viper GTS, '94 855 T5, '04 307 HDi, '99 V40 TDI, x 20 stk med forskjellige merker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 hallo folkens... blokk, råder, veiv og topp med innmat er nesten så godt som bestilt. må bare høre litt mer rundt først.. valget havner muligens på en 98mod FT blokk og 531 topp.. ang girkasse så har han idioten som skulle selge meg en getrat 262c kasse trukket seg... argh!! kassen var bygget om for å passe volvo, så det er det er kjiiipt. ellers blir det lite uppdates da jeg er i Oversettnings kompaniet i hæren.. ( plaske kompaniet som vi kalles ) og det er ikke mindre en 160 mil hjemmenifra.. men skal se hva jeg klarer å få ordnet denne permen jeg nå har :) Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 hvordan ser glt innsuget ut? har noen bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 flt innsuget har litt større innsugs kanaler en standar F\FK\FT innsuget... skal legge ut bilde når ting er handlet Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 hvordan ser glt innsuget ut? har noen bilde? glt innsuget har lange runners og spjeldhuset på undersiden..sitter på alle e-motorene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 vel, lenge siden det var noe liv her. men her er oppdateringen : Har handlet 91 mod FT blokk skal til syrevask. 530 toppen skal få 40mm eksos ventiler og Vx3 \ a kam turbo blir en T304 med ar 62 eller 82 hus ( har ikke handlet og er på leting ) alle lager, pakkninger og ringer byttes ut. har getrag 260 kasse liggende. 400cc dyser ( 2.8bar ) er handlet. Progressiv BTR er handlet lamdameter er handlet. har ikke handlet GLT innsug pga surr fra min side. har ikke handlet chip enda, men det kommer. så om NOEN har en T304 turbo som fint klarer 280 hk ( uten at jeg ikke har trykk før sperra ) så si i fra. Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Du skal sikkert klare deg med a/r.63 på eksos... Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 hmm, ja, men åssen blir det med baktrykk? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 hmm.. det må nesten andre enn meg svare sikkert på, men med 940 gren eller bedre og 3" eksos skal det vel gå bra? Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 nja, henrik H har ar82, og da slipper han nesten alt bakrykket, men han lader 2 kilo. med ar 63 så hadde han vistnok en el baktrykk Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 ska du ha 461hk da?:tannløs Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Hør med Wetterhus, han bygger turbo til din bil, som er heelt optimal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.