B230ft Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 19T og gt3071r er vel i litt forskjellige klasser da? altså ikke helt sammenlignbare.. men om ikke ben are har noe gode røverpriser, se på http://www.cheapturbo.com eneste jeg har hørt prate drit om GT turboene er karen på rudskogen som var fra turboservis eller hva det var, men eneste som gjaldt innen turbo var de ha solgte, men jeg kan jo kjøpe 2GT'er for det 1 av han i samme klasse kosta da, så ike vet jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pettersen_Racing Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 300 hk klarer du ikke med 20kdet jeg ville gått for (og driver å bygger. Vil nok havne på mellom 250-280hkpå veiv) er: FT\FK blokk. helst balansert 531\405topp. umodifisert eller lettere porta om du klarer det selv mitsu 19t snurre standard FK\FTgrenrør (med mitsu flens. Henrik bremsa jo 470 hk med dette..) A,K eller vxkam (jeg har valgt k) Standard innsug 465cc\m dyser (såkalte 968ere) justerbar btr 3"Lmm chippa motronic eller LH 2.4 (folk har klart 280hk uten mapping med dette. jeg bruker motronic for jeg hadde det liggende.. Du kan jo prøve med MS&S istedet hvis du tør.. det hadde vært kult) og filter og eksos seff.. tror ikke jeg har glemt noe nå... men du kan bare glemme å kjøre dette med org cluth. m46 og m45 vil vel klare det om du bruker den med vett... Driver å bygger nesten samme oppsett som deg.. har også en 531 topp. tror du det er noe hjelp i å ha større ventiler i den? har bestilt en KG2T kam som skal fungere veldig bra på turbo motorer.. blir stivere/dobble ventil fjører. også har jeg sett litt på den mitsu 19T turbon.. vet du hva den tåler å lade uten at det blir spes slitasje, sånn at den holder en stund? klarer vell fint opp til 1,1-1,2 bar? vet du hvor mye du regner med å måtte lade for å nå 270-280hk jeg? du nevnte mitsu flens.. er det en slags adapter fra grenrør til turbon for at det skal passe? Hvordan chip skal du ha? Har også prata med en på sylinder service, han har ca260hk i sin 2,5l rødblokk og han bruker originale ET dysene som gir ca 300cc? og mener de holder.. blir vell litt smått? Mange spørsmål her! hehe får svare i tur å orden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 orginale ET dyser? det er nok litt lite, ellers kjører han på 110% duty cycle. 300hk motoren min er solgt, påstarter et nytt prosjekt. kommer masse info senere. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stivare Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Solgt? Budsjett og effektøking ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 ja, delene jeg hadde fyllte ikke de mål jeg var ute etter. så ny motor blir innkjøpt, noen tall : B23 pakke fra parner med h-profil råder, smidd veiv, mahle stempler. 531 topp, glt innsug som blir portet og 3" innsug samt spesial plasserte dyser. datasprut, 6trins kasse, kommer tilbake senere med mere nøyaktige mål og verdier. målet er 380 - 400 hk og bredt register. Blir bygget av en meget potent herremann. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.