Stingah Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Vil bare ha noen synspunkter på denne: Syntes selv den var stilig, men er liv redd jeg gjør ting harry :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Personlig syns jeg det meste av ettermontert utstyr som lager lys er harry, men den der var jo helt "grei". Hvis den står i stil med resten av fargene og lyset innvendig. Din bil, din smak.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 den står 100% i stil med lysene rundt div. knapper og brytere.. har gjennomgående kun blått og rødt lys i hele bilen.. på stereo osv Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Ville heller bestilt meg MOMO F-16 evo girkule:) Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Jøss. Gearspak fra et jagerfly? Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 har du 6 gir da? :P synes den var litt kul ... er ikke glad i ettermontert lysdingsebomser i bilen jeg heller men denne kunne faktisk jeg ha montert i min bil og :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Jøss. Gearspak fra et jagerfly? Jupp:) Hvorfor ikke montere håndbrekket fra et jagerfly også? Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Man får den for alle gir-typer.. :) Men jeg syntes ikke denne bl for ekstravagant, så blir i allefall å vurdere den.. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Er det ikke litt irriterende å ha en ledning på girspaken? Eller går den på batterier? Men det kan bli kult, hvis ikke det lyser for sterkt. Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Syns sånne er litt stilige jeg ser jo ganske orginalt ut. Men jeg syns egentlig de med blått lys er penere ( så langt det matcher med det resterende i bilen, men det gjør vel på nyere vag ;) Ledningen er vel bare å skjule inni gear spak belgen. EDIT: denne syns jeg er forholdsvis fin og anonym. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Er det ikke litt irriterende å ha en ledning på girspaken?Eller går den på batterier? Men det kan bli kult, hvis ikke det lyser for sterkt. Jeg hadde en slik en gang, gikk på et sånn flatt batteri rett under toppen på spaken... hadde ikke giddi om det var strømbasert! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 EDIT: denne syns jeg er forholdsvis fin og anonym. vemund den der var uber rå! :hug: Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Likte den kjempegodt! Hvor får man kjøpt den? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Den får man på Autospar.no Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Ikke harry. Kan hende jeg må ha meg en slik også. Stilig i mørket ivertfall. Kunne tenkt meg en mer nøytral - kanskje bare sort skinn. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg