Gå til innhold

Vintersko tråden!

Ranger emnet

prizma

Anbefalte innlegg

Hva med å ha kjøreskoene i bilen ? Gå rundt med de store SCANIA skoene til vanlig.. Måk\skrap snø så mye du bare orker.. sett deg i bilen, for så å bytte sko om til deilige kjøresko ? :)

De fleste vinterskoene har jo platå-såle, så dette blir min ting i vinter! :D

Newbie så det holder..

99 mod Passat Sedan 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker skateskoa mine året rundt, har ikke hatt vintersko på tre år nå, hehe.

skatesko finnes jo i alle mulige stilvarianter omtrent. kan ligne på alt fra løpebanesko til tøfler.

i vinter blir jeg nok nødt til å bruke de skoa jeg vanligvis bruker til å skate med da, siden gåskoa mine mot vinteren er to par old skool vans, og dere som kjenner til disse veit at de er sabla kalde :D det ene paret er heldigvis high-tops, men det hjelper lite på tærne!

saab 9000 2.3T

saab 900 aero

BMW e28 518, vinterbil 09/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har et par vans sko jeg har hatt i tre år nå......... nå har de endelig begynt og lekke. men to par ullsokker av en tynn type er greit og ha. har noen som reklamerer for at de skal ha en komfort tempratur på -30. men jeg sier heller -20. da er man varm på beina stort sett hele året, også i arbeids sko med stål innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere snakker ikke om sko som er særlig hendige til bruk om vinteren: i bilen, og ved måking evt andre syssler i snøen..

Vi trenger vell alle ett par sko vi kan skrape rute i, i 20 cm snø, og da er ikke skatesko tingen, og vi trenger vell alle ett par til å kjøre med, men finnes det en god kombinasjon?

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider