CrZy_T Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Hvem gidder å bytte sko bare fordi det kommer snø på bakken? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezequiel Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Hva med å ha kjøreskoene i bilen ? Gå rundt med de store SCANIA skoene til vanlig.. Måk\skrap snø så mye du bare orker.. sett deg i bilen, for så å bytte sko om til deilige kjøresko ? :) De fleste vinterskoene har jo platå-såle, så dette blir min ting i vinter! :D Siter Newbie så det holder.. 99 mod Passat Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 for mye pes, og det er for trangt i bilen min :) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezequiel Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 for mye pes, og det er for trangt i bilen min :) Om skonr. er større enn bilen, tror jeg ikke Ecco kan hjelpe deg heller! :D :hammer Siter Newbie så det holder.. 99 mod Passat Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Ecco??? WTF, er dere pensjonister allesammen eller? Om dere ikke klarer å kjøre bil med Timberland eller andre vintersko så tror jeg ikke det er skoene det er noe galt med. Jeg bruker Timberland og har size 12. Null problem. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 jeg bruker skateskoa mine året rundt, har ikke hatt vintersko på tre år nå, hehe. skatesko finnes jo i alle mulige stilvarianter omtrent. kan ligne på alt fra løpebanesko til tøfler. i vinter blir jeg nok nødt til å bruke de skoa jeg vanligvis bruker til å skate med da, siden gåskoa mine mot vinteren er to par old skool vans, og dere som kjenner til disse veit at de er sabla kalde :D det ene paret er heldigvis high-tops, men det hjelper lite på tærne! Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Becmaister Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Verneskoa funker fjell. Blir som regel litt mere press på gass pedalen når vernetåa er tyngre enn normalt :P Siter "How fast do you like it?!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 har et par vans sko jeg har hatt i tre år nå......... nå har de endelig begynt og lekke. men to par ullsokker av en tynn type er greit og ha. har noen som reklamerer for at de skal ha en komfort tempratur på -30. men jeg sier heller -20. da er man varm på beina stort sett hele året, også i arbeids sko med stål innlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 dere snakker ikke om sko som er særlig hendige til bruk om vinteren: i bilen, og ved måking evt andre syssler i snøen.. Vi trenger vell alle ett par sko vi kan skrape rute i, i 20 cm snø, og da er ikke skatesko tingen, og vi trenger vell alle ett par til å kjøre med, men finnes det en god kombinasjon? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Varmekabler i oppkjørselen er å anbefalle ;) forresten så får man skatesko i vinterutgave Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg