le0n Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Har lyst på grill til 740'n min.. Ønkser og ha en grill som ser fet ut, og NEI jeg skal ikke lage den selv eller rive av merket/lakere eller noe.. Hvor får jeg tak i grill til volvoen min, hvor mye koster en sånn ca. og er det noen som har pent brukt en til salgs? Legg inn bilder av noe da vist noen har.. Hvilket merke passer til 740? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet April 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Ingen som vet noe om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Du får kjøpt crome-grill hos veng.no Den koster rundt 1500kr. (ikke verdt penga spør du meg) Hva slags grill hadde du egentlig tenkt deg? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mai 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Originally posted by LoW RiDeR Du får kjøpt crome-grill hos veng.no Den koster rundt 1500kr. (ikke verdt penga spør du meg) Hva slags grill hadde du egentlig tenkt deg? Vet egentlig ikke, bortsett fra at den skal se ok ut og ikke være så jævli dyr.. Må bare få litt sånn mer ungdomlig look på kjærra.. Noen som har brukt til salgs?`Til en 90 modell`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Selv om du ikke ville gjøre det anbefaler jeg deg og kjøpe en gammel grill,saga av rillene, sette inn rimelig tykk ståltråd og lakkere den svart. Det blir mer ungdommelig som du vil og du får en fet look. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Her har du 3 forskjellige typer: Grill-Grill (litt jalla denne her, man kan gjøres mye bedre. Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 chrome Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 sort Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg