rsport-raggare Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Så en sølvgrå evo med no dekaler på sia kjøre igjennom Maura i dag rundt kl 16:00..Var jævlig fet bil med sinsykt fet lyd.. noen som hvet hvem dette er evt om noen har bilder av den.. Siter Call me Primo, NOT rsport-raggare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sons of haukeli Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Ikke for å være negativ nå eller noe,men er det ingen som har med seg kamera i bilen? Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsport-raggare Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 er vell noen som har det..jævli smart ide..men jeg kjørte nok ikke bil..jeg gikk tel esson når den kom kjørenes forbi meg Siter Call me Primo, NOT rsport-raggare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Var nok en Evo6 TME det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg