Gå til innhold

Godkjenning av einzer

Ranger emnet

-Rønningen-

Anbefalte innlegg

Skal du godkjenne noe mer enn 112 hk må du nok ta turen til Tyskland og Tüv.

nei, må ikke... gjelder og gå til riktig biltilsyn og skrive en god søknad!

nytter ikke og bare gå ditt og spørre om du for det godkjent... skriv en søknad med bilder og dokumentasjon.

-83 golf gti

-83 golf c/16v snart klar for bane

-96 Audi A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilder av? dokumentasjon av deler som er brukt?

bilder av bil f.eks... og av ting du eventuelt allerede har gjort med den. bilder er viktig, da for han som skal godkjenne det en bil og forholde seg til hvis du skjønner...

av dokumentasjon er det greit og få med papirer på bremser osv

og hvis du f.eks skal ned en 16v motor, så legg ved papirer på det.. møller gir ikke ut dem lengere, men er alltids noen som har...

når du skal skive søknad så gå i detaljer hva du skal gjøre med bilen...

-83 golf gti

-96 Audi A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, må ikke... gjelder og gå til riktig biltilsyn og skrive en god søknad!

nytter ikke og bare gå ditt og spørre om du for det godkjent... skriv en søknad med bilder og dokumentasjon.

Hadde det vært så enkelt så hadde det vært langt flere einsergolfer godkjent med mer enn 112 hk. Er noen få godkjent med 16v, men når de er blitt godkjent og hvordan vet jeg ikke.

Du trenger dokumentasjon, og det er det du får hvis du drar til Tüv. Så kan du vise papirene til biltilsynet og håpe på det beste.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært så enkelt så hadde det vært langt flere einsergolfer godkjent med mer enn 112 hk. Er noen få godkjent med 16v, men når de er blitt godkjent og hvordan vet jeg ikke.

Du trenger dokumentasjon, og det er det du får hvis du drar til Tüv. Så kan du vise papirene til biltilsynet og håpe på det beste.

vis det da er sånn at man må ha tuv for å få det godkjent, så hvor mye vil det koste utenom turen så klart..?

og jeg har jo så klart tenkt til å sende en søknad til biltilsynet først for og høre hva de har og si..!

"Vorsprung Durch Technik"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vis det da er sånn at man må ha tuv for å få det godkjent, så hvor mye vil det koste utenom turen så klart..?

og jeg har jo så klart tenkt til å sende en søknad til biltilsynet først for og høre hva de har og si..!

Hvor mye det koster vet jeg desverre ikke. Skulle gjerne visst ca hva dette vil komme på selv med tanke på motorbytte i Jettaen min.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo kan være så enkelt... sånn jeg fikk gjennom søknaden min. 182hk og syncro hellothere

-83 golf gti

-96 Audi A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider