-Rønningen- Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 er det noen som veit hvor mye hk og nm det er mulig å få godkjent i en golf 1 med f.eks understell og bremsert fra golf vr6? Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 er det noen som veit hvor mye hk og nm det er mulig å få godkjent i en golf 1 med f.eks understell og bremsert fra golf vr6? Skal du godkjenne noe mer enn 112 hk må du nok ta turen til Tyskland og Tüv. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Skal du godkjenne noe mer enn 112 hk må du nok ta turen til Tyskland og Tüv. Hvor mye koster det for Tuv? å hvem kan jeg snakke med for å vite om det er mulig å godkjenne en sånn bil i tyskland? :confused: Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSS Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Skal du godkjenne noe mer enn 112 hk må du nok ta turen til Tyskland og Tüv. nei, må ikke... gjelder og gå til riktig biltilsyn og skrive en god søknad! nytter ikke og bare gå ditt og spørre om du for det godkjent... skriv en søknad med bilder og dokumentasjon. Siter -83 golf gti -83 golf c/16v snart klar for bane -96 Audi A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 nei, må ikke... gjelder og gå til riktig biltilsyn og skrive en god søknad!nytter ikke og bare gå ditt og spørre om du for det godkjent... skriv en søknad med bilder og dokumentasjon. bilder av? dokumentasjon av deler som er brukt? Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSS Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 bilder av? dokumentasjon av deler som er brukt? bilder av bil f.eks... og av ting du eventuelt allerede har gjort med den. bilder er viktig, da for han som skal godkjenne det en bil og forholde seg til hvis du skjønner... av dokumentasjon er det greit og få med papirer på bremser osv og hvis du f.eks skal ned en 16v motor, så legg ved papirer på det.. møller gir ikke ut dem lengere, men er alltids noen som har... når du skal skive søknad så gå i detaljer hva du skal gjøre med bilen... Siter -83 golf gti -83 golf c/16v snart klar for bane -96 Audi A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 nei, må ikke... gjelder og gå til riktig biltilsyn og skrive en god søknad!nytter ikke og bare gå ditt og spørre om du for det godkjent... skriv en søknad med bilder og dokumentasjon. Hadde det vært så enkelt så hadde det vært langt flere einsergolfer godkjent med mer enn 112 hk. Er noen få godkjent med 16v, men når de er blitt godkjent og hvordan vet jeg ikke. Du trenger dokumentasjon, og det er det du får hvis du drar til Tüv. Så kan du vise papirene til biltilsynet og håpe på det beste. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Hadde det vært så enkelt så hadde det vært langt flere einsergolfer godkjent med mer enn 112 hk. Er noen få godkjent med 16v, men når de er blitt godkjent og hvordan vet jeg ikke. Du trenger dokumentasjon, og det er det du får hvis du drar til Tüv. Så kan du vise papirene til biltilsynet og håpe på det beste. vis det da er sånn at man må ha tuv for å få det godkjent, så hvor mye vil det koste utenom turen så klart..? og jeg har jo så klart tenkt til å sende en søknad til biltilsynet først for og høre hva de har og si..! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 vis det da er sånn at man må ha tuv for å få det godkjent, så hvor mye vil det koste utenom turen så klart..? og jeg har jo så klart tenkt til å sende en søknad til biltilsynet først for og høre hva de har og si..! Hvor mye det koster vet jeg desverre ikke. Skulle gjerne visst ca hva dette vil komme på selv med tanke på motorbytte i Jettaen min. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSS Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Hadde det vært så enkelt så hadde det vært langt flere einsergolfer godkjent med mer enn 112 hk. Er noen få godkjent med 16v, men når de er blitt godkjent og hvordan vet jeg ikke. Du trenger dokumentasjon, og det er det du får hvis du drar til Tüv. Så kan du vise papirene til biltilsynet og håpe på det beste. jo kan være så enkelt... sånn jeg fikk gjennom søknaden min. 182hk og syncro hellothere Siter -83 golf gti -83 golf c/16v snart klar for bane -96 Audi A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 jo kan være så enkelt... sånn jeg fikk gjennom søknaden min. 182hk og syncro hellothere Hvis dette er tilfelle er jeg svært nysjerrig på hva du må gjøre med bilen for å få dette godkjent. Ta det gjerne over PM dersom du ønsker det. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Passer VR6 understellet rett på da...? Sikkert en del breiere, men... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet November 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Passer VR6 understellet rett på da...? Sikkert en del breiere, men... ja det er breiere men det var bare et eksempel... kan jo bruke bremser osv fra vr6 selv om selve vr6 golfen er breiere... Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg