VeeDub Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Originally posted by Robert støttes... Hadde de hatt laseren på meg i den farten, så tror jegikke jeg hade stoppet... Heller blåst på, danket bilen i hutaheiti, fått noen til å hente meg, gått hjem å funnet masse beroligende piller, funnet på en unnskyldning, og ventet på kavaleriet. Og da du i tillegg sitter ned-dopet på piller blir det nok bra :P Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Originally posted by spenol Blir nok bot PLUSS prikker... kan ikke miste inntekter, må vite. dette må da gå under menneskerettighets paragrafen, som sier at dobbel straff ikke er lov????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Originally posted by Ascona Fartsgrensene i det landet her er satt etter bingoprinsippet. Det er hevet over enhver tvil at det på E6 fra Oslo til Jessheim er alt for sakte å holde 100km/h. overhodet ikke enig! er jo faen meg blitt regne skogsveiene bortover der! kjørt der endel i det siste, er jo vanvittig dårlig kvalitet på asfalten, humpete og jævli. 100 grense er akkurat passe spør du meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet April 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Originally posted by Unknown Og da du i tillegg sitter ned-dopet på piller blir det nok bra :P lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg