Gå til innhold

McWhale aka Bjørn's Darth Vader R1 streetfighter stjålet dusør 10 000 !!

Ranger emnet

Viking_Mo

Anbefalte innlegg

R1'n ble stjålet mellom 19:00 og 23:30 16 november 2005

fra fellesgarasje i Blystadlia, Rælingen kommune rett nordøst for Oslo. Reg Nr: DL 2122.

Kjennetegn: Darth Vader front. Fullt Yoshimura RS3 karbon race anlegg, Øhlins bakdemper, polert ramme, baksving og felger. DUSØR 10000.- !!! til tipset som bringer MC'n til rette!

Mail meg på bjorn.sjulstok@hotmail.com Hvis du sitter inne med info!!!

http://www.deltagfx.com/r1.html <- ALL info ligger på siden her!

Sistenytt: 2 forskjellige personer observerte en hvit kassebil både utenfor garasjen og inne ved mc'n min.

Dette var enten en hvit Transporter eller Hiace med stor bulk på bakluka høyre side. DF, DE eller DJ registrert

Vær oppmerksom på at deler av mc'n sikkert er fjernet for å være mindre gjennkjennelig

Bjørn tar i mot ALLE tips.

Slik ser den ut i dag, med blå bakpart.

sdfsdf.bmp

borna.jpg

gatebil_180905_037.jpg

r3.bmp

r12.bmp

r1.bmp

Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters.

Privat : 96 Volvo 850 T5

Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver.

Garasjen: 91 Volvo 245 230FT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan lure på om det er ett bestillingstyveri eller. Tviler på at noen stjeler en slik sykkel bare for å bruke den når den er så lett gjenkjennelig.

Begynner å bli rimelig forbannet over hvor mye kjeltrinpakk som finnes. Har hatt 2 trøsykler og en moped sjålet, innbrudd i bilen 2 gang, moderns bil ble bulket i vår(skyldige stakk av) og i oktober toppet det seg da en eller flere jævler stakk av med båten min som lå i fjæra ved hytta. Har hatt båter liggende der trygt i 15-16 år.

For hver gang sånt skjer blir bare frustrasjon og agresjon bygget opp mer og mer, til man en gang tar kjeltringpakket på fersk gjerning, og da smeller det!!

Håper han får sykkelen uskadd tilbake. Han har tross alt lagt mye sjel i den. Håper også at jeg får tak i drittsekken(e) som tok båten min :fire: De skal BRENNE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fyren som har Motormania-greiene på Mess-TV på natta noen dager i uka..? :)

Jeg er ikke noen fan av Mess TV, men har sett han der når jeg har "zappet" om kvelden, så regner med at det er han :win

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fyren som har Motormania-greiene på Mess-TV på natta noen dager i uka..? :)

Jeg har sett på Mess-TV en gang jeg når han der var med, og da snakka han om at han var på Gatebil og tok bournout med sykkelen.

Da sa han at han hadde på en hvit skjorte med en stor rød L på skjorta, p.g.a. at han var nybegynner til å ta burnout (bilde 3). :D

Håper virkelig han får igjen sykkelen sin!

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett på Mess-TV en gang jeg når han der var med, og da snakka han om at han var på Gatebil og tok bournout med sykkelen.

Da sa han at han hadde på en hvit skjorte med en stor rød L på skjorta, p.g.a. at han var nybegynner til å ta burnout (bilde 3). :D

Håper virkelig han får igjen sykkelen sin!

Jepps.

Han driver og prater om Bilforumet og diverse medlemmer (asim vertfall) også når han har sending..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra Bjørn/McWhale: 2 forskjellige personer observerte en hvit kassebil både utenfor garasjen og inne ved mc'n min.

Dette var enten en hvit Transporter eller Hiace med stor bulk på bakluka høyre side. DF, DE eller DJ registrert

Vær oppmerksom på at deler av mc'n sikkert er fjernet for å være mindre gjennkjennelig

Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters.

Privat : 96 Volvo 850 T5

Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver.

Garasjen: 91 Volvo 245 230FT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

kameraten min blei fra stålet sykkelen sin på storo... i oslo, den fant politiet bak i en stålet transporter.... det var nok også egentlig et bestillings tyveri.. den var stålet på en sinnsykt "pen" måte skrudd av braketten til tenningslåsen, for og lage minst mulig skade på den osv...

kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs)

------------------------------------------

bmw 318I E-36 94 mod (solgt)

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider