Gå til innhold

Fete biler = SEXY damer

Ranger emnet

Wildman

Anbefalte innlegg

Var i Sandvika forleden dag og der ser jeg drømmebilen min sort

LANCER EVO VIII :wave

Kjører etter bilen og ut av den hopper det den sexy dama.

Lita snerten brunette

Hvorfor kjører alle fine damer fete biler?

Du ser aldri ei sexy dame i en gammal driter av en bil :hammer

Tar jeg feil eller ser damer faktisk på bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Var i Sandvika forleden dag og der ser jeg drømmebilen min sort

LANCER EVO VIII :wave

Kjører etter bilen og ut av den hopper det den sexy dama.

Lita snerten brunette

Hvorfor kjører alle fine damer fete biler?

Du ser aldri ei sexy dame i en gammal driter av en bil :hammer

Tar jeg feil eller ser damer faktisk på bilen?

Du har god smak. Og ja, det er faktisk slik, som oftest.

Og forresten, slik er kanskje regelen: Bra damer har som oftest kjærester med rike Pappaer.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra en jentes synspunkt:

mange jenter er ikke bilinteresserte,de driter i hva slags bil dem kjører rundt i bare de kommer seg fra a til b. men å ha en type som har en fet bil som de kan sitte å sole seg i glansen i det liker dem. disse jentene er sammen med gutter som har mye penger(oxo et stort pluss) de får låne bilen til typen slik at de kan kjøre rundt og bli beundret(og egoet stiger nesten t mars)

men disse guttene har oxo like stor selvtillit, mange tror de er guds gave til kvinnene fordi de har fine jenter flokka rundt seg mesteparten av tiden. og de kan velge og vrake. og da tar de seff de fine jentene for å ha noe fint å vise fram til kameratene sine. og til dags dato har jeg enda ikke sett en gutt i en fet bil kjøre rundt med en lubben dame.

så konklusjonen på min fine!!! lille tekst må da bli:

jenter velger gutter etter utseende og penger(dvs fet bil, fet jobb og fet leilighet)

gutter velger jenter etter utseende

(nb: gjelder såklart ikke alle så ikke skyt meg for mine meninger) :D

hehe, klarte bare ikke å dy meg å skrive dette innlegget:)dårlig fredagshumor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider