Gå til innhold

Fete biler = SEXY damer

Ranger emnet

Wildman

Anbefalte innlegg

fra en jentes synspunkt:

jenter velger gutter etter utseende og penger(dvs fet bil, fet jobb og fet leilighet)

gutter velger jenter etter utseende

D er den mest harry uttalelsen jeg har hørt på lenge!

De beste damene henger på skolen istedet for i gata, og de driter i hvilken bil typen kjører... de har ihvertfall mest mellom øra.

Alfa Romeo 75 1,8 turbo

Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli

Volvo 740GL herregårdsvogn

Originaledition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Var i Sandvika forleden dag og der ser jeg drømmebilen min sort

LANCER EVO VIII :wave

Kjører etter bilen og ut av den hopper det den sexy dama.

Lita snerten brunette

Hvorfor kjører alle fine damer fete biler?

Du ser aldri ei sexy dame i en gammal driter av en bil :hammer

Tar jeg feil eller ser damer faktisk på bilen?

Det kalles nok SVEIN SVENDSEN kjøreskole;)

er ikke så mange svarte evo VIII i sandvika omerådet...

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange tror de er guds gave til kvinnene fordi de har fine jenter flokka rundt seg mesteparten av tiden. og de kan velge og vrake. og da tar de seff de fine jentene for å ha noe fint å vise fram til kameratene sine. dårlig fredagshumor..

meg jo hellothere

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kalles nok SVEIN SVENDSEN kjøreskole;)

er ikke så mange svarte evo VIII i sandvika omerådet...

veeeldig OT men Svein Svendsen har verdens diggeste kjørelærer *sikle*

men sånn til topic, så tror jeg ikke at jeg nå kunne falt for en fyr som ikke er interessert i bil.. hva slags bil han kjører er et fett, nytter ikke å kjøre drømmebilen min om man er idiot i hodet!

1999 -Audi tt 1,8 turbo

1988 -Audi 100 2,3l (til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D er den mest harry uttalelsen jeg har hørt på lenge!

De beste damene henger på skolen istedet for i gata, og de driter i hvilken bil typen kjører... de har ihvertfall mest mellom øra.

kan ikke tenke på at den lille teksten jeg skrev var IRONISK.....

den var ment til å være humoristisk, jeg håper jo at ingen er slik jeg beskrev det..

etter litt innabords blir jo alt morsomt ...:) hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som dere sriver gjelder i alle fall yngre jenter på bygda hehe.

14 år gamle jenter syns det er jævli stas når harry ola kjem me den neåt senka 2er golfen ell en anna råne bil. Kjenner at det fra ungdomsskolen gitt..

Men håper gutta/jentan oppi åran har litt mere vett i hue :) Rundt her jeg bor er det ikke no sånn at fine biler = fine damer. De som har de grommeste bilan i bygda her er faktisk ungkarer..

mvh

Vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 år gamle jenter syns det er jævli stas når harry ola kjem me den neåt senka 2er golfen ell en anna råne bil. Kjenner at det fra ungdomsskolen gitt..

Men håper gutta/jentan oppi åran har litt mere vett i hue :) Rundt her jeg bor er det ikke no sånn at fine biler = fine damer. De som har de grommeste bilan i bygda her er faktisk ungkarer..

mvh

Vemund

Det er ikke egentlig noe bedre på Oslo Vest. Sossejenter på 14-15 er sammen med pappagutter på 18-19, og sitter da på med kjærestens Porsche, kjøpt og betalt av pappa...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mvh

Vemund

Kan ha noe med at når man er ungkar har man rå til fet bil og bling bling'e den opp! De som har damer har ikke råd til det ettersom damene tar alle penga:) Men så er det jo som sakt tidligere her også da. De som har fet bil og fin dame og pappa betaler!

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ha noe med at når man er ungkar har man rå til fet bil og bling bling'e den opp! De som har damer har ikke råd til det ettersom damene tar alle penga:) Men så er det jo som sakt tidligere her også da. De som har fet bil og fin dame og pappa betaler!

hehe, du er inne på noe ;)

dame kan oxo drepe økonomien din... for min del så er jeg singel og jobber ræva av meg for å ha den bilen jeg har ;)

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var den gamles Svein Svendsen bilen ( den med vingen )

Eieren bor på Rykkinn, tror jeg da den står parkert der

Og det er barnesete i bilen :thumb Hvor tøft er det EVO familiebil!

Har sett flere Evo VIIIer med barnesete. Bare så tøft. Den ene hadde til og med "L" skilt bakpå. Hvor tøft er det EVO øvelseskjører!

hehe, du er inne på noe ;)

dame kan oxo drepe økonomien din... for min del så er jeg singel og jobber ræva av meg for å ha den bilen jeg har ;)

Er jo ikke mye stress å kjøre taxibil da ;)

Og, hun her da?

http://www.azzido.no/325icab/pages/1280-768_JPG.htm

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definisjonen på en vellykket mann og en vellykket kvinne:

En vellykket mann er en mann som klarer å tjene mer penger enn konen (kjæresten/samboeren etc) klarer å bruke.

En vellykket kvinne er en kvinne som klarer å finne seg en slik mann.

:D

PS: jeg har et lite men godt stykke igjen før jeg kan kalle meg vellykket... :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke mye stress å kjøre taxibil da ;)

Og, hun her da?

http://www.azzido.no/325icab/pages/1280-768_JPG.htm

er ikke mye stress, men når du jobber 12-14 timer daglig kan jeg vel si at jeg jobber ræva av meg? =) får jo greit betalt etter alle de timene oxo, er ikke det...

angående ho på det bilde så er det bare ei god vennine av meg og en x...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke mye stress, men når du jobber 12-14 timer daglig kan jeg vel si at jeg jobber ræva av meg? =) får jo greit betalt etter alle de timene oxo, er ikke det...

angående ho på det bilde så er det bare ei god vennine av meg og en x...

Jo, man kan vel si det sånn... :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første har jeg sett mange fine damer i crap biler, og jeg har sett mange fine damer i fete biler. Jeg har sett mindre pene damer i crap biler, og mindre pene damer i fete biler.

Dog er det slik at pene mennesker kan være suksessfulle selv om de ikke er så smarte, mens stygge mennesker ikke kan spille på utseendet for å komme seg opp. Jeg tror ikke suksessfulle mennesker er mye mer overfladiske enn folk flest, men jeg tror de vil ha i både pose og sekk.

Jeg synes dama er dritfin, og jeg hadde ikke bil da vi ble sammen.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider