Finepix Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Tenkte jeg skulle brenne ut litt ny musikk å ha i bilen, men etter at jeg oppgraderte min til den nyeste win-amp'en finner jeg f... ikke ut hvordan jeg konverterer fra mp3-fil til slike som CD-spilleren min takler... Noen som kan gi en lettfattet ABC til en winamp-novis?? Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 brenn med nero :) den gjør jobben for deg :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Tenkte jeg skulle brenne ut litt ny musikk å ha i bilen, men etter at jeg oppgraderte min til den nyeste win-amp'en finner jeg f... ikke ut hvordan jeg konverterer fra mp3-fil til slike som CD-spilleren min takler... Noen som kan gi en lettfattet ABC til en winamp-novis?? Hei, trykk Ctrl+P, og gå på Plug-ins --> Output --> Null soft disc writer plug-in. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Hei, trykk Ctrl+P, og gå på Plug-ins --> Output --> Null soft disc writer plug-in. Flott, da er jeg i gang igjen!! :thanks Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Som sagt, de fleste brenneprogrammer gjør dette direkte når du brenner ut en cd. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Også veldig enkelt og åpne .mp3-filene som du skal brenne i Windows Media Player... Trykke "Copy to CD" og så gjør den resten selv... Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg