Arntkevin89 Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Hvilke høytalere passer i min 1993 Subaru Legacy 2.2GX Sedan?I hatthylla kan jeg ha 6x9 men krever en del kutting. Har et budsjett på ca 20000 for høytalere og forsterker samt kondensator. Spiller har jeg allerede bestemt meg for, en Kenwood(se link) http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=334367 Dette fordi jeg allerede har en kenwood 6-disc skifter. og den har de utgangene som trengs. Bakdørene har ikke høytalere i det hele tatt. Hatthylla har små ventiler så bilen er ikke spesielt tett. I framdørene er det høytalere men er usikker på størelse og merke. Går per i dag kun på 4 høytalere og strøm fra spilleren. Kenwood 4x45w. Det jeg ser for meg er kompsett i dører foran. Coax bak. 6x9 i hathylle. Hvilke merker og hvilken sub vil dere anbefale? Sett gjerne opp et oppsett som låter bra og har litt trøkk. mens det enda er innenfor budsjettet. Min første bil og er ganske noob på bilstereo. Kommer vel navigasjon/handsfree inn i det hele etterhvert. hmm, er ikke så pro selv på anlegg, men du kunne jo kansje sett etter en pakke løsning? se på foreks. bilradiospesialisten.no eller morel.no så finner du sikkert noe som faller i smak hvor du får front sett, bak høytalere, osv osv:) er mange pris klasse og velge mellom så. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Har noen dårlige høytalere i bakdørene på min Vectra B 1996mod. Vet ikke dimensjonen engang. :uhhmmwhat?: Hva kan jeg sette inn der får å få dem spille like godt som de som er framme ? Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sokki Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Front og bakhøytalere i en Hyundai Elantra 1994 1.5GL hva slags dimensjoner av høytalere sitter der? Vil bytte så sinnsykt. Men trenger jeg nye kabler da eller kan bruke dem som er ferdig lagt opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggarn Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 har to 12" rockford fosgate av den gamle typen, skal bygge en dobbel kasse men vet ikke hvor mange liter den skal være på, skal bygge med skillevegg innvendig? kan noen hjelpe??? Siter Samma faen bare det er lavt, jeg kjører black&decker senkesett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_626 Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Heisann, lurer på om noen har no erfaring med anlegg i mazda 626 96 kombi Plassene i dørene foran er 5x7, bak ved hattehylla ligeså. Men er det noen som har erfaring med å montere inn et 6,5" kompsett forann i denne bilen, er så utrolig mye mer utvalg har jeg intrykk av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willander Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Jeg orker ikke å lese gjennom 18 sider for å finne ut om noen har spurt om det før.. Men jeg har en 98' E36 som jeg gjerne skulle ha oppdatert litt lyd på. Finner ikke ut hvordan dimmensjon det er på standardanlegget en gang, så det er litt vanskelig å se etter høytalere, dere har kanskje litt mer peiling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
19GTS Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Jeg har en 3 dørs Ford Focus 99mod. Hva passer i denne? Mvh Martin Siter Ford Focus 1,6 16v x: Renault 19 - krasjet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Jensen Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Ser noen har spurt om V40 her, men spør på nytt Siden jeg har en 1996 S40. Hører stort sett på det aller meste, men oftest på en eller annen form for rock/hard rock. Noe metal. Er hardbarka Ozzy-fan, så går myyye i han... :D Hvilken type bass passer best for dette? Doble? 10 eller 12? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meling- Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Hei, nettopp fått meg a4 avant og vil ha litt bedre lyd i den. har sett på denne sub pakken http://bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1675. holder det mål da ? og vil så klart opgradere di andre elementene og. noen som har tips ? trenger jeg nytt batteri ? bør jeg ha kondensator ? hvor mange liter bør jeg regne vist di er i samme kasse ? bassrefleks. jeg har mye å lære i faget å håper dere kan hjelpe meg :D noen som har mål på a4 avant (b5) bagasjerom ? har ikke bilen hjemm atm Siter - Audi A4 Avant 1.8T 96 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Russlern Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Heisann=) har en almera 96 mod, n15 karosseri, så lurer jeg på hva jeg trenger, og hva som vil låte best=) :disco Siter VW Passat 1,8T 00mod Nissan Almera 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Hallo! Er det plass til et element på 62mm i framdøra på Audi a4 b5? Trenger svar :D Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 hva passer i min bil? volvo 240 sedan 90mod. hører på MYE rart! liker god bass, men samtidig vil jeg fronsettet skal holde følge å ikke drukne. og de skal spille rent. foreløpig tenkt oppsett er: kenwood monoblokk 1200Wmax crappy xelent 4kanaler til 1200(yter mindre enn cdspilleren) og soundstream tarantula sst4.0 coax foran. på bestilling: 1stk RE SE12 2x4ohm 650wrms 1sett morel dotech ovation 4" og har veldig lyst på en ny 4 kanaler!? passer dette i min bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanDemon Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Hei. Jeg har nylig kjøpt en Audi A4 1.8 Stv -99mod. Planen er å skifte frontset i dørene. Jeg er usikker på hvilken størrelse det er på høytalerene. Mitt spørsmål er derfor hvilke høytalere burde jeg kjøpe. De trenger ikke være så dyre. Jeg er heller ute etter mye lyd for en billig penge. Hilsen Arne :afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
levii Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 EDIT: feil Siter Levi ---------- Opel Vectra 98 VW Golf 91 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 vw transporter t3.... hva passer der? Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg