Gå til innhold

Hva passer DIN bil. spør oss .

Ranger emnet

audioteam

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
  • Svar 536
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei tenkte vi kunne bruke en tråd på å hjelpe hverandre .

Vi har jo de fleste montert og har erfaring fra diverse biler .

Tenkte vi kunne dele litt med folket her inne, og selv få tips .

Type kasse anbefales i denne type bil .

Triks for å få trykket inn i denne type bil osv .

Dissa to punktene tenkte jeg kanskje jeg kunne fått litt info om hvis det var mulig:) Jeg har da ikke kjøpt bil enda, men nesten helt sikkert att valget faller på en BMW 318i mod 1991-1994:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Har ønske om å kople på en jbl forsterker, og eit Rockford Fosgate punch element på 10".

men hva trenger jeg for å kople den samen med orginanlegget

- Bmw profesional (E90)

Har anlegget utgang, elle må jeg kople lav/høynivå fra høytalerene i hattehyllenm, viss det, hvilket skal jeg velge?

Noen som vet noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er kanskje blind eller så har jeg dysleksi, men kan ikke si jeg har sett dette tidligere hehe.

har en 1998 mod a4 stv som det står noen høtalere bakei dørene på å de spiller bare bass eller mellomtone høres ut som en ikke helt rein sub på en måte hvis dere skjønner, litt stemmer i bakgrunn å alt det der. er de koplet feil? skal de være sån? noen som vet om noe som passer rett inn hvis jeg må bytte? HJØØØLP

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
jeg er kanskje blind eller så har jeg dysleksi, men kan ikke si jeg har sett dette tidligere hehe.

har en 1998 mod a4 stv som det står noen høtalere bakei dørene på å de spiller bare bass eller mellomtone høres ut som en ikke helt rein sub på en måte hvis dere skjønner, litt stemmer i bakgrunn å alt det der. er de koplet feil? skal de være sån? noen som vet om noe som passer rett inn hvis jeg må bytte? HJØØØLP

Høres nesten ut som diskanten ikke fungerer. Enkel måte å sammenligne på, er å ta en hvilken som helst høyttaler (i stua også for den saks skyld)og holde foran det bittelille elementet og høre om du får en likens lyd. Om så er tilfelle bør nok høyttaleren(e) erstattes. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider