Gå til innhold

Hva passer DIN bil. spør oss .

Ranger emnet

audioteam

Anbefalte innlegg

• Svar 536
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei, jeg har drivi og lurt litt på å kjøpe en Kicker L5 15" sub, men hvor stor kasse må man ha for denne suben, og noen som vet om det er mulig å få plass til den i en Volvo 240?

Lurer også litt på ossen forsterker jeg m¨å ha for å dra greia.

Håper på svar, Takk:)

Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt)

Volvo 240 Turbo.

Volvo 240 86 modell. (Delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hei,

Driver og kjøper en Audi A6 Avant '02 og dermed er det duket for nytt lydprosjekt. Funderer først om fremst på om det finnes smarte løsninger for å sette inn en standard spiller i stedet for symphony panelet.

Ellers blir det å finne ut hvordan resten av lyden skal løses.

Fra Mondeoen som den "nye" bilen skal erstatte har jeg Alpine 9855R, Focal Polyglass 165V2, Kicker 650.4, SoundMagus x1500, Pioneer W2000SPL i åpen kasse og en Stinger 1F kondensator.

Håper på å få i allefall noe av dette til å passe i Audien. Tips eller forslag mottas med stor takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Er det noen som har peiling på hva som passer av høytalere i min Opel Vectra B 1996 modell? Føler at det originale anlegget begynner å bli litt for dårlig :P Tenker først og fremst på å bytte i dørene foran og bak i første omgang. Hadde vært greit med noe som passet rett inn, er ikke så fryktelig gira på å modifisere hele sulamitten! :P

Forslag mottas med stor takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hei, og takk for en veldig fin tråd!:)

Jeg har en helt original golf 4, 1998 modell. Alt som står i den er originalt utenom spilleren. Syns lyden er veldig dårlig, og nå som det nærmer seg jul så jeg muligheten til og oppgradere anlegget litt.

Så over til saken. Jeg har fått en gammel sub, og forsterker av en kompis som jeg tenkte jeg skulle sette i bilen. Forsterkeren er god nok til og trekke suben. Men det holder jo ikke bare med en gammel sub for og få god lyd i en bil, så trenger også nye høytalere. Det enkleste vil jo bare å sette noen høytalere i hattehylla, men er dette å anbefale? Hvilke høytalere vil dere eventuelt anbefale? Som dere vet så er ikke hattehylla i en golf 4 spesielt stor, så trenger noen forslag her:) Trenger nok en ny forsterker også, da den billige biltema forterkeren ikke er god nok til og trekke både sub og høytalere... Håper det er noen andre her som har en golf 4, eller andre med peiling som kan hjelpe meg litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...