AøAsterio Skrevet Juli 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 Har kenwood spiller 50w x 4, og egen forsterker til diskanter en alpine 4/3/2 kanals. Har egen forsterker til basser :) Tenkte at frontsettet skulle gå på spilleren. Tenkte å bruke ca rundt 2000 for en pakke da, men hva hadde vært best? :) Greit med utfordringer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennethgrande Skrevet Juli 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2011 Hei! Skal skifte ut ALT i bilen min, dvs spiller, høytalere og sette inn sub og forsterker.. Det er en 2003 mod WRX. Noen som har tips? Vet ikke størrelser eller noe som helst, men vet at det er veldig dårlig plass i døren, vinduet tar lett i magneten så kan ikke bruke noe svære greier regner jeg med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juli 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2011 Ta den helt ut med et par paneler til å feste på dørtrekket? ;) Her for 2x 6,5" + 4", eller her for 3x 6,5" + 5,25". Sedan eller stasjonsvogn du har? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kotox Skrevet August 24, 2011 Rapporter Share Skrevet August 24, 2011 Hei! Hva slags type høyttalere kan jeg kjøpe til min Audi 100 2,6 V6 1994 modell? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magboh Skrevet August 25, 2011 Rapporter Share Skrevet August 25, 2011 Hei. Tenkte jeg skulle bytte ut tweeterene mine foran i min passat 1999 mod da den ene høytaleren skurrer. Tenkte også jeg skulle legge inn noen høytalere i bakdørene for litt mer lyd. Passer disse?: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=5524&katid=649&mid=m436&id=&vn=736 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ftpfloppy Skrevet Oktober 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Heisann :) Noen som vet hvor store høytalere som går inn i dørene foran på opel vectra 94 modell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ftpfloppy Skrevet Oktober 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Heisann Noen som vet hvor store høytalere som går inn i dørene foran på opel vectra 94 modell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Heisann Noen som vet hvor store høytalere som går inn i dørene foran på opel vectra 94 modell? Da er det vel en vectra A, og der passer 6,5" ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ftpfloppy Skrevet Oktober 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Topp :) takk for svar ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ausura Skrevet Mai 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2013 (endret) Beklager feil tråd. Endret Mai 31, 2013 av ausura feil tråd oops. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaensv Skrevet Juni 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2013 noen som vet hvor store de originale elementene som er i fordørene og bakdørene på en golf 3 stasjonsvogn? takker på forhånd for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2013 noen som vet hvor store de originale elementene som er i fordørene og bakdørene på en golf 3 stasjonsvogn? takker på forhånd for svar Vet ikke hvor store de er bak, men det er jo foran det er viktigst å bytte, og der kan du bruke 6.5" og et par slike: Volkswagen Golf III / Vento, høyttaleroverganger MDF - www.TransMedia.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Noobdelux Skrevet August 28, 2013 Rapporter Share Skrevet August 28, 2013 noen som veit hvordan jeg tar ut orginal høytalerene i en 2002 volvo v40? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 28, 2013 Rapporter Share Skrevet August 28, 2013 noen som veit hvordan jeg tar ut orginal høytalerene i en 2002 volvo v40? Av med dørtrekket så ser du det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Noobdelux Skrevet August 28, 2013 Rapporter Share Skrevet August 28, 2013 Av med dørtrekket så ser du det ;) ooooops desk meets head osv.. GLEMTE å si at jeg snakker om DASHbord høytalerene !!! i denne er de satt fast med popnagler og ser ut som om plastikken går under dashbordet et stykke... har ikke turt å rive å slite i det iom det ikke er min bil : \ ' sorry : P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg