knopfler Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 hvordan få av? skal av med framdelen.. hjelp? ondt i nakken av å ligge dær under å se. bedre hvist noen bare kan fortelle, så slipper jeg å demontere hele bilen :) hehe takker for alle svar mvh Victor Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 fått tatt den av?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 ja.. venter bare på deler.. kjørt i lørv hele lageropphenget. Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 ja det er sånn det går det.. hehe.. håper det går greit for deg og sette den på¨igjen da. jeg sleit som faen da jeg skulle ha den på.. men det gikk til slutt, bare ble sur nok og jekka på hele dritten.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 går nokk greit..vant til å plages. mekka siden jeg var 6 år.. hehe. tenkte det var lettere å spørre hær inne enn å bare skru den løs.. å det tokk jo 1 min å røkke av alle boltene... sku egentlig lage ett nytt oppheng. men gidda ikke.. holder på å starte ett firma. så blir dårlig tid til mekking egentlig.. litt lettere å bare få delen i posten til ca 400 kr.. Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320i Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 husk å sett sammen akselen rett.. er to hvite prikke der som skal stemme over hverandre... dette visste du vel sikkert... Siter 85* camaro iroc 350 tpi 250hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 det viste jeg.. men takk uansett :) Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320i Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 tenkte meg det;9 men er sikkert noen andre her på forum som kanskje skal gjøre samme "oprasjonen" som ikke visste .. Siter 85* camaro iroc 350 tpi 250hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 jepp.. har bare hatt biler med forr hjulstrekk.. men så jo det med en gang att hvordan det skulle sammen.. har en god uvane å legge merke til sånne ting :) Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg